Riješeno

Nemogućnost prijave u aplikaciju

  • 3 August 2023
  • 2 odgovora
  • 118 pregleda

Poštovani, 

Ne mogu se prijaviti u aplikaciju a hitno mi je. Stalno izbacuje sljedeće:

Međutim nalazim se u roamingu pa me ne moze prijaviti preko mobilne mreže.

Potreban mi je odgovor što je prije moguce.

Hvala Vam 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 3 August 2023, 23:46

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 4
Bedž +3

A jel ti prolazi prijava sa korisničkim imenom i lozinkom? Ako si odradio registraciju a nemaš pojma koja je lozinka, možeš si sam napraviti reset lozinke (ako znaš koji je username, odnosno e-mail s kojim si odradio registraciju). Ako nisi odradio registraciju ju napravi.

Ako zapne nešto od toga, zvati službu za korisnike (ako se ne varam ti je +385917125091 broj ako zoveš iz roaminga i mislim čak da ti je besplatan ako zoveš sa nekog A1 broja)

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Andap pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem Moj A1 aplikacije. Možeš li mi samo javiti privatnom porukom OVDJE podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. Boris

Odgovori