Riješeno

Ne mogu pristupiti web stranici preko mobilne aplikacije ni preko desktop racunara

  • 25 February 2024
  • 7 odgovora
  • 166 pregleda

Nalazim se u inozemstvu i ne mogu pristupiti A1 ni preko mobilne aplikacije ni preko desktop racunara , cak i kad koristim VPN.

 

Da li mozete da mi objasnite o cemu se radi i kako da sad placan racune dok nisam u Hrvatskoj po nekoliko mjeseci ?

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 25 February 2024, 19:22

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jesi probao spojit se preko mobilne mreže nekog od A1 roaming partnera?

Razina korisnika 1
Bedž +3

Ako se nalaziš izvan Hrvatske, za pristup MojA1 aplikaciji  potrebno je biti spojen na mrežu putem mobilnih podataka uz korištenje A1 SIM kartice. Pristup a1.hr stranici također je moguć. 

 

Svasta , kakva glupost, ne mozes se logiratu aplikaciju preko wi fi
 

Razina korisnika 2

@A1_Mislav 

Kako se mogu pomoču A1Homebox SIM kartice ulogirati na stranicu "moj.a1.hr" u PC pregledniku u inozemstvu i nakon prijave platiti račun platnom karticom, kada SIM kartica je u Homebox uređaju, koji je u kuči u hrvatskoj, a oblijepljena je naljepnicom te se prema općim uvjetima ne smije s modema izvaditi i koristiti u drugim uređajima???

Od 2012.g (od kada imam Homebox ugovor) se prijavljujem iz Češke preko PC preglednika i plaćam račune svaki mjesec i od sada neču moči?? To je ne normalno.

 
Razina korisnika 7
Bedž +4

MarkoVeljkovic1993

Ako imaš korisničke podatke za prijavu možeš se prijaviti bez da si na A1 mreži bilo na PC u Moj A1 ili na mobu preko App Moj A1. Jedini uvjet je da imaš jednu njihovu uslugu. A korisnički podaci su ovog tipa:

otp.38591xxxxxxx@a1net.hr  i naravno loz. Možeš i resetirati lozinku ali moraš vidjeti na homebox-u kada ti dođe sms za autorizaciju izmjene lozinke.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@1jorgos pozdrav, molim te samo za malo strpljenja kako smo proslijedili tvoj slučaj kolegama na provjeru. Čim zaprimimo povratnu informaciju, javimo ti se privatnom porukom, ovim putem. Molim te samo za još malo strpljenja. 

MarkoVeljkovic1993

Ako imaš korisničke podatke za prijavu možeš se prijaviti bez da si na A1 mreži bilo na PC u Moj A1 ili na mobu preko App Moj A1. Jedini uvjet je da imaš jednu njihovu uslugu. A korisnički podaci su ovog tipa:

otp.38591xxxxxxx@a1net.hr  i naravno loz. Možeš i resetirati lozinku ali moraš vidjeti na homebox-u kada ti dođe sms za autorizaciju izmjene lozinke.

Molim Vas da mi pojasnite , uopste Vas ne razumem . Ako mozete malo mi pojasnite korak po korak sta treba da uradim.

 

Odgovori