Riješeno

Nakon produljenja usluge ne mogu se logirati u MojA1

  • 13 January 2022
  • 1 odgovor
  • 121 pregled

Pozdrav,

 

Danas su mi postavili nove uređaje nakon što sam produljio uslugu, no ne mogu se prijaviti u MojA1. Kaže “Na korisničkom računu nemate povezanih aktivnih usluga.”

 

Pretpostavljam da je to normalna pojava obzirom da sam s Bnet usluge prešao na A1?

 

Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 18 January 2022, 21:26

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +2

@p3r02d3r0 pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s prijavom na Moj A1 uslugu. Slobodno mi javi podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za pristupne podatke i korištenje Moj A1 usluge.