Riješeno

Mijenjanje tarifa od strane prodavača u Vip centru

  • 24 July 2018
  • 1 odgovor
  • 234 pregleda

Da li smije prodavač u Vip centru sam donositi odluke koje tarifa meni odgovara?
Jer se desilo slijedeće: došao sam u Vip centar gdje sam rekao:”želim Biz XL tarifu sa prijenosom broja” znači popust na pretplatu. Prodavačica nije znala o čemu pričam, reko provjerite si dok odem na kavu, ona je to provjerila i rekla nema problema donesite broj i radimo prijenos. Nakon dogovora pretplata - popust za prijenos broja, telefon košta jednokratno 500 kn. Ok vratim se drugi dan i naravno radi druga prodavačica koja mi je sredila još veći popust na telefon i drugu
Sim karticu za 25kn mjesečno. I sredila mi je da mi tarifa nema 5000 min/SMS u sve mreže, sredila mi je da mi tarifa nema 1000 min u EEA. Kako se to može ispraviti. Kako sada objasniti prodavačici da je pogriješila? Jer ja dok nju bilo što pitam, ona kaže da ona to ne vidi, pa pitajte nekoga, veli pa pitala sam, i reko koji je odgovor? NEZNAM! Da li ima smisla da dođem dok je neki nadređeni tamo?
Hvala na odgovoru
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 25 July 2018, 12:38

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Davor_B pozdrav i ovdje 🙂

Malo je konfuzno sve ovo što si objasnio. Predlažem da pokušamo sažeti i pojednostaviti. Koju tarifu na kraju koristiš, Biz Mobilna XL? Dakle, tarifa uključuje :
- 5000 minuta ili SMS poruka prema svim mrežama
- 60 min u roamingu izvan EEA
- 250 MB u roamingu izvan EEA
- 60 GB interneta

O kojem je uređaju bila riječ, spomenuo si i njega? Vjerujem da je došlo do nesporazuma u komunikaciji, kako se ne bi ponovilo, molim te konkretno navedi što je na kraju cijele priče, sporno? O kojim točno iznosima govorimo, itd.?

Odgovori