Riješeno

limit potrošnje

  • 4 October 2023
  • 6 odgovora
  • 257 pregleda

Pozdrav, imam 1 neplaćeni račun, 181 euro, drugom računu, dospjeće je 16.10, a trenutna potrošnja mi je 120 eura....danas mi stigne SMS , da moram uplatit 497 eura, kako bih nastavio koristit usluge,znači  bukvalno, 2 računa unaprijed moram platit...  Zvao sam agente, kažu prekoračio sam mjesečni limit, ali kako sam uspio prekoračit mjesečni limit, kad mi je puno puta, u A1 aplikaciji pisalo, KUPNJA NIJE MOGUĆA, jer biste time prekoračili mjesečni limit!!!!   Ja ne znam, tko je tu lud

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 5 October 2023, 13:37

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 6
Bedž +6

500€ za kak ti kažeš bukvalno 2 računa? Pa kaj ti radiš? Pa normalno da će ti blokirati račun prije nego napraviš štetu od 1000€, kak si krenul.

500€ za kak ti kažeš bukvalno 2 računa? Pa kaj ti radiš? Pa normalno da će ti blokirati račun prije nego napraviš štetu od 1000€, kak si krenul.

Ne kontaš ti neke stvari... 181 euro imam neplaćeno, 166 e datum dospijeća 16.10, a gospoda su mi odma spakovala i račun za 10 mjesec, koji treba tek stić u Studenome....Tolko o A1 i njihovom poslovanju...  Pretplatu imam već 15 mjeseci

Razina korisnika 6
Bedž +6

I ti nemaš pojma koliki je mjesečni limit,niti si upital A1 koliki je,a lijepo si napisal 

"trenutna potrošnja mi je 120€"…i nisi platil račune za 2 mjeseca.

Pa dobro kaj ti radiš da ti je pored pretplate trenutna potrošnja 120€?

Korisnik (vlasnik)bi trebal znat koliki mu je limit, jer limit se uključuje na zahtjev korisnika. A ti nemaš pojma koliki je limit. 

I korisnik (vlasnik) može poslati zahtjev za ukidanje limita...i bit će mu ispunjen nakon podmirenja dugovanja.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @Marko555, ovdje se ne radi o računu za listopad i svakako nije poslana informacija da moraš njega platiti, listopad je tek u tijeku. Najvjerojatnije se radi o naglom porastu potrošnje na neki način (kupovina nečega, pozivi, poruke izvan tarife) te je sustav stavio zabrane korištenja usluge kako ne bi došlo do još veće potrošnje. Za provjeru nam se možeš javiti porukom OVDJE. Ako u poruci stoji da je potrebno podmiriti iznos za nastavak korištenja usluge tj. ukidanja zabrane, onda je tako potrebno i učiniti, u protivnome će zabrana ostati aktivna do podmirenja. 

I ti nemaš pojma koliki je mjesečni limit,niti si upital A1 koliki je,a lijepo si napisal 

"trenutna potrošnja mi je 120€"…i nisi platil račune za 2 mjeseca.

Pa dobro kaj ti radiš da ti je pored pretplate trenutna potrošnja 120€?

Korisnik (vlasnik)bi trebal znat koliki mu je limit, jer limit se uključuje na zahtjev korisnika. A ti nemaš pojma koliki je limit. 

I korisnik (vlasnik) može poslati zahtjev za ukidanje limita...i bit će mu ispunjen nakon podmirenja dugovanja.

A šta ti glumiš nekog šerifa ovdje.Dobio sam od A1 agenta konkretan odgovor, a tebe bi zbog bahatog ponašanja trebalo blokirat..  Meni je mjesečna potrošnja, 100-200 eura, već jako dugo, zbog ps vaučera... Nikad nije bilo nikakvih problema, do jučer, kada sam blokiran zbog rasta potrošnje

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nisi ti blokiran zbog rasta potrošnje već zbog 2 nepodmirena računa:

"Ako u poruci stoji da je potrebno podmiriti iznos za nastavak korištenja usluge tj. ukidanja zabrane, onda je tako potrebno i učiniti, u protivnome će zabrana ostati aktivna do podmirenja. ". 

Odgovori