Kvaliteta usluge
oprosti nam radi čekanja no, nažalost, nemamo utjecaja na veleprodajne rokove vlasnika infrastrukture. Uvijek ti možemo ponuditi drukčiji oblik usluge koji bi odmah bio aktivan - npr. Homebox.
Možda nisam bio dovoljno precizan u prvom komentaru. Nije sve doduše tako crno ima i pozitive , npr istekao mi prije par dana Ugovor sa VIP-om pa sada mogu tražiti kvalitetnijeg operatera.
Hvala ti.
Nazalost, i ja se moram prikljuciti nezadovoljnim korisnicima A1 usluge.
Imam opticki kabel i sve instalacije. Presao sam na A1,internet,telefon i tv. Godinu dana sve radilo i onda odjednom nema interneta,brzina varira 0-5 Mb/s. Zvao sam da mi se otkloni kvar,kazu problem je u ruteru. Nakon ca 4 dana dosao tehnicar,montirao neki polovni ruter i brzo otisao. Telefon ne radi, internet nisam imao jer je prijavljen na neko drugo ime i lozinku. Ponovo zovem da mi se to rijesi, da rijesili su tako sto je promijenjeno ime rutera i lozinka.
Zakljucak : internet radi sa brzinom 5Mb/s , telefona jos uvijek nemam. Sluzba za korisnike je poslala zahtijev,proslo je vec 10 dana i nitko nista.
P.S. Receno mi je samo da ce mi umanjiti racun 10 dana telefona. Imam ugovor jos jednu godinu,ali moj savjet je : bjezite od A1, nema tu srece.
Ovakve se poteškoće zaista ne očekuju prilikom korištenja usluge putem optičke infrastrukture :O Svakako ćemo odmah reagirati kako bismo pronašli konačno i trajno rješenje ovog slučaja! Zamolio bih te da nam svoje podatke dostaviš OVDJE u svrhu daljnje provjere.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.