Riješeno

Kupnja mobitela na bonove i prijelaz na tarifu

  • 21 March 2019
  • 9 odgovora
  • 404 pregleda

Pozdrav! :)

Imam jedno jednostavno pitanje i ispričavam se ako je ono već prije postavljeno. Naime, planiram kupiti mobitel na bonove (bonove koristim otkad koristim mobitel, nekih petnaestak godina) i zanima me predstavlja li to neka ograničenja, u smislu da se u nekom trenu u budućnosti neću moći prebaciti na tarifu? Ima li netko možda sličnih iskustava?
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 21 March 2019, 21:10

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 6
Bedž +6
Ja sam na zakon tarifi i kad sam prošle godine kupila S9+ morala sam zamijeniti sim karticu za nano. Lijepo sam otišla u Vipnet, zatražila novu karticu i dobila sam je badava. Zakon tarifa mi je ostala. I ostat će sve dotle dok redovno uplacujem mjesečni bon ili dok A1 ne odluči ukinuti je definitivno.
Razina korisnika 4
Bedž +3

@bonas95 Ma nemaš brige. 😉 Unosom osobnih podataka/OIB-a radi se provjera koje su ti mogućnosti dostupne uz pretplatnički odnos. Tu vrstu informacija možeš saznati osobno u našim poslovnicama ili pozivom Službi za korisnike.u redu, hvala puno, ugodan ostatak veceri! ☺️

Što reći, nema na čemu. 🤗 Pozdrav! ✋🏼
Razina korisnika 4
Bedž +4
U kojem smislu? Ako prijeđeš npr. na jednu od novih nema da nema tarifa, a imao si recimo loodilo, više, navodno ne mozeš prijeci na staru
U kojem smislu? Ako prijeđeš npr. na jednu od novih nema da nema tarifa, a imao si recimo loodilo, više, navodno ne mozeš prijeci na staru
U smislu da s bonova želim prijeći na bilo koju tarifu
Razina korisnika 4
Bedž +4
Na koju tarifu? Na bonovima imaju samo nema da nema tarife, mozes se prebacivati s tarife na tarifu koliko hoćeš, i iako kazu da je naknada za prebacivanje 50kn, meni se to nije naplatilo tako da😉
Razina korisnika 4
Bedž +3
@bonas95 Možemo ti konkretno odgovoriti, samo nam napiši koju tarifu trenutno koristiš na svojem broju, a koju želiš koristiti. Nije moguć povratak na tarifu na bonove koja više nije dostupna za uključenje.
@bonas95 Možemo ti konkretno odgovoriti, samo nam napiši koju tarifu trenutno koristiš na svojem broju, a koju želiš koristiti. Nije moguć povratak na tarifu na bonove koja više nije dostupna za uključenje.
o Boze, isprike - sad tek vidim da cijelo vrijeme govorim o "tarifi" umjesto o "pretplati"!
Razina korisnika 4
Bedž +3
@bonas95 Ma nemaš brige. 😉 Unosom osobnih podataka/OIB-a radi se provjera koje su ti mogućnosti dostupne uz pretplatnički odnos. Tu vrstu informacija možeš saznati osobno u našim poslovnicama ili pozivom Službi za korisnike.
@bonas95 Ma nemaš brige. 😉 Unosom osobnih podataka/OIB-a radi se provjera koje su ti mogućnosti dostupne uz pretplatnički odnos. Tu vrstu informacija možeš saznati osobno u našim poslovnicama ili pozivom Službi za korisnike.
u redu, hvala puno, ugodan ostatak veceri! ☺️

Odgovori