Imam nezgodnu naviku provjeravati potrošnju internet prometa svaki dan (dijelom zbog toga što nisam na flatu), i danas se možda isplatilo zbog brzog uočavanja problema.
Naime, imam homebox duo uslugu sa aktiviranom noćnom opcijom (flat 00-08h), te sam još i prije 08:00h uočio na korisničkim stranicama da mi je već za danas, prvi dan u mjesecu (1.4.2019), "zaračunato" 12+GB prometa (točnije 12405/102400, od 100GB mjesečno kolko imam).
U modemskim postavkama vidim da je "odbrojeno" kakvih 6-7GB, ali ni to se nije smjelo odbiti od mjesečnog prometa od 100GB zbog noćne opcije. Tako da em se broji, i em se broji krivo. Grrr.
Odgovor chat agenta je bio jako koristan: "Pričekajte formiranje sljedećeg računa, pa će se tada vidjeti"? Molim?! Da čekam mjesec dana? Pa za 10 dana ću ovim tempom skroz ostati bez prometa! I pazite sad ovo: "Nemamo uvid u stanje internet prometa za tekući mjesec". Ha?! To mi kaže jedan ozbiljni internet provider u 2019-oj. Strašno.
Istu tarifu sa noćnom opcijom imam već skoro 5 godina, i prvi put da se ovakvo što desilo. Bila je neka fora ispočetka kad se poslije ponoći trebalo diskonektati da se noćna opcija aktivira, ali ja to nikad nisam trebao raditi, jer je sve radilo automatski, barem do sad. A u korisničkoj podršci dodatno kažu da je noćna opcija aktivna, iako meni djeluje da nije.
Da li netko ima sličan problem? Je li ovo neka prvotravanjska šala? 🙂 Ako je, stvarno je neprofesionalno odrađena...
PS. Možda je nevezano, ali vidim još da mi je oko 02:00h pukla veza, možda ima neke veze...
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj original