Pazi ovo,
U 6. mjesecu 2017. me zovu iz prodaje i ponude prelazak s parice na tel.homebox, nova tehnologija, jeftinije i tako blabla. Pristanem, mislim si punici ce biti ok, penzicima svaka kuna znaci nesto u danasnje doba. Overseas u međuvremenu zašteka i narudžba se izgubi, zaboravi i aktiviram je pod istim uvjetima ovih dana. I kliknuse mi danas rijeci prevara i ugovorna obveza. Nazovem ih opet i moje sumnje se obistine: " dogovorili smo liniju uz ugovornu obvezu od 2g".
Naravno da sam stornirao sve i skoro opsovao u telefon kako je taj ugovor uzet zdravo za gotovo.
Poanta ovog mog teksta je: ne nasjedajte slatkorjecivim lazovima iz "prodaje". Sigurno mi ne bi palo na pamet prihvatiti ugovornu obvezu da je spomenuta s njihove strane, tim vise sto postojeca pretplata na liniju nije vezana ugovornom obvezom. Dakle, ako nemate ponuditi sta korektno s kojom namjerom zivkate? Odgovor je samo jedan...
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.