Kupila sam jučer ujutro bon preko webshopa, ali iznos nije uvećan. Novci su skinuti sa kartice, a potvrdu uplate i bon nisam dobila
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalKupila sam jučer ujutro bon preko webshopa, ali iznos nije uvećan. Novci su skinuti sa kartice, a potvrdu uplate i bon nisam dobila
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalPogledaj prvo na webu u Moj A1 da li je uopće zabilježena kupovina. Ako nije, pogledaj u svojoj aplikaciji od banke, tamo mora biti, pa prepiši broj transakcije i nazovi 0800 091 091.
Baš zbog tih učestalih i koliko vidim dugogodišnjih problema na a1 webshopu, ja radije kupim bon preko aplikacije banke, nikad nisam imala problema.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.