Bon
Pokusao sam napuniti bon od 110kuna preko interneta i sa racuna mi je skinuto 110kuna na mail sam dobio potvrdu i broj sa 14znamenkasti brojeva ali ja taj bon nemam na raspolaganju 23 11 sam napunijo zadnji put 50kuna a 29 11 sam pokusao napuniti bon od 110kuna i kad sam pozvao broj 0800 091 091 objasnio problem rekli su mi da vidi moji 52kune na raspolaganju koje su od 23 a da danas nema uplate a da je tih 14znamekasiti brojeva od bona 110kuna iskoriatneo na moj broj ali ih ni on ne moze vidjeti sad nezzz sta da radim posalo sam i mali
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.