Najbolji odgovor od Sunasce
Pogledaj originalBon
Pokušavam kupiti bon putem web stranice, nakon ispunjavanja prikazuje mi se poruka da mi broj NIJE u A1 mreži!? U čemu je štos i kako da kupim bon?? Hvala
Dok ti netko od odgovornih ovo provjeri, vjerojatno će raditi jer isto tako vjerojatno imaju tehničkih poteškoća. Probala kupiti preko mojA1 aplikacije?
0800 091 091 ti je SZK. Već je bilo par postova s prijavom istog problema o neprepoznavanju broja.
Evo ovako; nakon što me operater preusmjerio "pravom" tehničkom operateru i dalje nisam dobila odg. Kod njih je vidljivo da je broj A1mreže i da sve radi kako treba, uputa je bila"javit će vam se naši operateri nakon provjere" . Kad sam poklopila probala sam još jednom i gle čuda, proradilo. Hvala vam svima tu još jednom 🙂
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.