Riješeno

Black Friday - Ponuda za sklapanje ugovora

  • 30 November 2020
  • 4 odgovora
  • 438 pregleda

Bok svima. Odabrao sam mobitel i savršenu tarifu na pretplatu. Djelatnica me nazvala drugi dan i sve smo prošli  da vidimo da li se slažem sa svime što sam naručio što sam ja i potvrdio. Rekla je da će poslati link koji moram otvoriti i potvrditi klikom ponudu da bi mogli pokrenuti postupak uključenja tarife i dostave uređaja. Na dobivenom linku i ugovoru koji  tamo stoji je i A1 Explore TV opcija koja se nakon isteka promo razdoblja od tri mjeseca počinje naplačivati. Ja ne želim uslugu A1 Explore TV i ne znam odakle se stvorila jer o tome nismo ni razgovarali. Ne mogu potvrditi ponudu zbog toga a na telefon se ne može nikoga dobiti jer je velika gužva. Može pomoć oko toga?? Hvala!!

icon

Najbolji odgovor od Kavopija 30 June 2021, 03:54

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Bedž +1

Isključenje usluge za korisnike pretplatničkih tarifa može se zatražiti pisanim putem, pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 ili slanjem poruke sadržaja NEXPLORETV na broj 13231.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@nino1 - ispod svake opcije, tarife i sličnog postoje A1 Explore tv Uvjeti korištenja (na dnu stranice). Sve piše.

A kako se deaktivira?

Razina korisnika 2
Bedž +2

Kekec, slobodno  možeš potvrditi ponudu kako bi se narudžba što prije realizirala po Black Friday ponudi, A1 Xplore TV usluga je samo probno aktivna i može se deaktivirati odmah prvog dana ako ju nemaš namjere koristiti, neće doći ni do kakve naplate :)

Odgovori