Najbolji odgovor od A1_Mirjana
Pogledaj originalAktivacija tarife
Znči imamn kuna na računu i kad pošaljem A na 13170 piše mi da je uočena pogreška i da ponovim I kad to opet napravim pise opet uočena pogreška .
Marta pozdrav!
Osim putem poruke, tarifu možeš promijeniti putem Moj Vip portala, Moj Vip aplikacije ili pozivom Službi za korisnike 😉
Osim putem poruke, tarifu možeš promijeniti putem Moj Vip portala, Moj Vip aplikacije ili pozivom Službi za korisnike 😉
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.