Riješeno

Aktivacija tarifa preko aplikacije

  • 25 April 2024
  • 8 odgovora
  • 90 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Dobar dan. Da li može neko da mi pomogne? Imam broj A1 na bonove. Ne živim u Hrvatskoj, a prije 20 dana sam kupila bon od 10e u Dubrovniku. Međutim kroz aplikaciju mi javlja da imam 0.38€  i osnovnu tarifu i da nemam dovoljno sredstava da aktiviram neku od opcija. U kartici trend stoji evidentirana uplata u četvrtom mjesecu. Sin je trenutno u Hrvatskoj i ne zna kako da aktivira opcjju da ima internet. Gdje griješim? Unaprijed hvala na odgovorima.

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 25 April 2024, 14:27

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 6
Bedž +6

Izgleda da je 10 eura otišlo samim spajanjem na aplikaciju A1 ili se u pozadini neka druga aplikacija spojila na internet . Surfanje na osnovnoj tarifi bez ikakvih opcija je najskuplja opcija, evo ja imam jedan broj na osnovnoj tarifi i uzelo mi 3 eura samo kaj sam otvorila aplikaciju Moj A1 i pretražila dostupne opcije, dakle u toj jednoj jedinoj minuti naplaćeno mi je 3 eura.

Hvala puno. To mi kažu i prijatelji koji žive u Hrvatskoj i imaju A1 mrežu. Bio mu je uključen wi fi, i tražilo mi je da uključim mobilni internet. Samo sam ušla da pogledam opcije, a pošto nisam imala vremena da se bavim time i aktiviram tarife dok sam još bila u Hrvatskoj, mislila sam da ću moći i preko aplikacije. Međutim, jutros mi sin šalje poruku da ima samo 0.38e na računu. Možda bude mogao da kupi neku drugu karticu na bezinskoj postaji ili slično. Moram priznati da me iznenadilo da je to kratko surfanje, i to na njihovoj app, koštalo 10e.  Hvala Vama u svakom slučaju. Lijep pozdrav.

Sada me strah da nešto dopunjavam preko aplikacije/računa da mi opet ne bi podiglo sav novac, jer kartica je kod djeteta. Bolje da kupi na postaji ako uspije.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @nickno @MilaP.  Besplatan je prijenos podataka prilikom korištenja Moj A1 aplikacije ako je korisnik na A1 mreži, no kako većina uređaja danas ima instaliran veći broj aplikacija i samim time aktivnih pozadinskih procesa (koje nije moguće isključiti a zahtjevaju prijenos podataka), aktivnih widgeta, notifikacije koje uređaj zaprima, iznos će se vjerojatno potrošiti s računa. Izolirano naša aplikacija ne troši internet promet za naše korisnike. @MilaP sin bolje neka prvo kupi bon i unese ga, a zatim aktivira tarifu slanjem SMS poruke sadržaja A na broj 13170 i odabere neku od dostupnih tarifa. Tek nakon uspješne aktivacije tarife neka upali mobilne podatke.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_Karlo , da, spajanje na Moj A1 je besplatno za tarife, a osnovna start tarifa ima 0 GB prometa, znači ipak dođe do naplate, skupa sa pozadinskim procesima, čim sam uključila mobilne podatke stigle su mi mnoge notifikacije, da, ali same notifikacije ne troše neki promet, automatski download je onemogućen

Ni ja nemam uključen automatski download,  niti ažuriranja. Šta se desilo, ne znam. Nažalost, on je sada trenutno u Italiji tako da ne može kupiti bonove i aktivirati tarifu.

Željela sam da napišem da u odjeljku gdje piše potrošnja u prethodnih mjesec dana piše 0,00€. Kako je to moguće ako je uplaćeno 10e u četvrtom mjesecu, a sada ih nema na računu?

Razina korisnika 2
Bedž +2

@MilaP Ovim putem nemamo mogućnost detaljne provjere potrošnje, sin našu službu za korisnike iz inozemstva može kontaktirati na broj +385 91 7125 091 (broj je besplatan ako se zove s A1 broja) sa svojeg broja kako bi se provjerile transakcije i potrošnja.

Odgovori