Riješeno

A1 aplikacija

  • 17 October 2022
  • 5 odgovora
  • 113 pregleda

Korisnik sam Mozaik usluge u koju je uključeno: Fiksni paket (TV+Internet+fiksna linija) + 3 mobilne pretplate a u A1 mobilnoj aplikaciji mi se prikazuje samo fiksni paket.

Na koji način dodati/uključiti i prikaz mobilnih pretplata u aplikaciji?

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 17 October 2022, 20:44

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3

Moraš zvati SZK da ti udruži sve usluge po tvom OIB-u.

@gogsy1975  usluge su sve udružene pod istim OIBom (inače ne bi mogao ostvariti popuste koji dolaze kroz Mozaik) a to vidi i SZK i jedino sto moze je upisati sve to u CRM … zato sam i postavio pitanje na forumu, možda ga netko iz A1 čita i dosjeti se kako sve to povezati u aplikaciji 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@TMiskic - moraš zatražiti da ti dodaju, ne ide automatski. ;)

@gogsy1975 mozda znaš koliko puta trebam tražiti da sve to objedine?

prvi puta sam tražio kad sam potpisivao Mozaik pred 6 mjeseci (ili tako nešto), drugi puta mjesec dana nakon kad sam vidio da mi i dalje dolaze odvojeni računi za fiksnu i mobilnu, treći puta negdje u 7.-8. mjesecu i četvrti puta prošli vikend kada sam dodao 3. mobilnu pretplatu u Mozaik … 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Očigledno nisu odradili posao, pošalji podatke moderatoru ovdje da ti napravi provjeru. Zna potrajati.

 

Link

Odgovori