Riješeno

9za9 dnevna opcija

  • 16 August 2023
  • 1 odgovor
  • 156 pregleda

Pozdrav,  

Imam problem prilikom aktivacije 9za 9 opcije. Opcija mi se aktivirala dva puta bez razloga. Kako mogu poništiti drugu aktivaciju? 

Unaprijed hvala! 

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 16 August 2023, 11:25

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @JosipB7, jesi li dva puta pokušao aktivirati opciju unutar primjerice jedne minute? Iz tehničkih razloga, u ovom slučaju je moguće da sustav zaprimi dva zahtjeva, a “prođe” samo jedan. Aktivaciju nije moguće poništiti jer se ova opcija deaktivira sama nakon 24h. Opcija se doduše ne može sama duplo naplatiti ako aktivacija nije zatražena više puta. U svakom slučaju, molim te da nam se javiš putem Whatsappa na naš broj +385913109100 ili telefonskim putem na broj 0800 091 091 (sa svojeg broja) na kojem se dogodila navedena potrošnja. 

Odgovori