Riješeno

ZAŠTO NE AKTIVIRATE LINIJU

  • 28 May 2018
  • 1 odgovor
  • 372 pregleda

Poštovani,

ukratko, vlasnik sam male tvrtke Subligo d.o.o. OIB xxxxxxxxxxxd, tel: xxxxxxxxx koja je ne svojom krivnjom, tj. prodajom AMISa Vipnetu, ponovo, nažalost, počela raditi sa vašom firmom.
U AMISu smo bili jako zadovoljni, ali vašim preuzimanjem naveden firme je došlo do problema. Više puta smo isključeni zbog neplaćanja računa koje NISMO dobili. Svaki puta kod uključenja sam osobno tražio iznos KOMPLETNOG duga, ali vaši tulavi operateri nisu u stanju shvatiti neke stvari pa je ispadalo da sam plaćao samo jedan mjesec umjesto tri mjeseca.
Ok, sada kada ste me treći puta svinjski i bez obavijesti isključili (moji prihodi zavise djelomično o internetu, ali nikad nemam jednu soluciju) nakon puno poziva i NEODGOVORENIH mailova, jer vi valjda kao velika firma ne odgovarate malim govnima, naletio sam na gospodina Tvrtka, pametnog i odmjerenog i u 3 (slovima:tri) minute riješili problem. Plaćeno vam je 908,xxKn koliko je ukupno bilo otvoreno.
Iznos od 908Kn je sjeo na vaš veličanstveni račun 23.05. Danas je 28.05. i još nisam uključen.
Danas sam zvao vaš kolcentar i djelatnik mi je NAJUREDNIJE prekinuo poziv uz rečenicu "da vi ste platili 908kn 23.05. a zašto vama nije uključeno" i to je bio kraj
Sutra. KONAČNO, prelazim na Optimu gdje, nadam se, nisu tako tulavi i indolentni i nada se da nećete raditi i njima probleme jer ću onda morati povući neke privatne veze u nadležnim i institucijama, a i vidjeti ćemo da li postoji interes u novinama i slično.
Osobno ne volim za smiješne sume zivkati frendove, ali vi ste, poslovno gpledano DNO DNA, bezobrazni, nesposobni, a i koliko vidim, malo mi se svetite.
Tako da vam ovim putem zahvaljujem na suradnji.
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 28 May 2018, 12:19

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Pozdrav Subligo!

Za početak ti moram napomenuti kako sam morala iz tvoje objave ukloniti podatke o kompaniji jer objava istih nije dozovljena na javnom djelu foruma.
Žao nam je ako je došlo do nesporazuma u komunikaciji što se tiče ukupnog dugovanja 😕 Svima nam je u interesu pružiti ti potpune i točne informacije.
Ako želiš, možeš nam se javiti u INBOX kako bi izvršila detaljnije provjere koje su očito nužne za tvoju uslugu.

Odgovori