Pozdrav
zanima me koji je rok za povrat uređaja i raskid ugovora . Prije 3 dana sam na novi ugovor uzela uređaj i tarifu no uređaj šteka od prvog dana, donji desni ugao tipkovnice ponekad ne radi, kad se zblesira ne želi ni tipkati, pa kad uhvati tipkanje, ne želi brisati. Očaj, za mobitel star svega nekoliko sati. Bitno mi je da ono što ću plaćati radi jer na poslu moram imati mobitel stalno. Isfrustirana situacijom, samo me zanima koji mi je rok da to sve raskinem i koja je procedura, vrijedi li još uvijek ono pravo za ugovore potpisane u poslovnicama rok od 5 dana? Hvala.
Ako su te prilikom sklapanja ugovora uputili da detalje ugovora pročitaš na njihovim web stranicama (vidi da li ti u ugovoru pišu opći uvijeti ili poveznica na web)- tada imaš pravo u roku 3 RADNA dana raskinuti ugovor bez plaćanja penala. Pozovi se na propise od hakoma. I ne pristaj na servis, već isključivo novi mob ili raskid ugovora,ali požuri,3 dana brzo prođe
Nickno, zar nije bilo 5 radnih dana prije?
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.