Riješeno

Svi agenti su zauzeti.....

  • 29 Rujan 2017
  • 17 odgovora
  • 1044 pregleda

Razina korisnika 2
Svi agenti su zauzeti.....i tako 100 X Pa dajte onda jednostavno zatvorite firmu i odite u stečaj!
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 9 Siječanj 2018, 09:31

Bok ekipa :)
Iako nam se zna dogoditi povećan opseg poziva i dulje čekanje, to uglavnom nije tako. Kolege na pozive odgovaraju od 0 do 24 sata, svakog dana u tjednu, i moguće ih je nazvati kad god vama najviše odgovara.
Pogledaj original

Odgovora 17

Razina korisnika 2
Ovo što vi radite sa nama korisnicima ići će u TV emisiju provjereno!
Poštovani VIP-ovci,
ne mogu vjerovati da otkazivanje ugovora ne možeš obaviti u poslovnici VIP-a nego te u poslovnicama upućuju da zoveš ovaj retardirani broj telefona (0800 91 3087) na koji se nitko nikad ne javlja!!!! Opcija, "ostavite broj pa ćemo vas nazvati u najkraćem mogućem roku" je prevara stoljeća!!!!
Stvarno ste neposlovni!!!! Igrate na navlakušu otkazivanja pretplate na ovaj način, dok mjeseci cure i pretplata traje i dalje, a korisnik je i dalje rob te iste Vaše pretplate i stari nazivajući vas na isti taj broj!!!
Sramotno!
Maja
mob. 091 582 99 08
Ista situacija sa isključenjem broja i pozivom na broj 0800 913 087.
Nitko se ne javlja. Ostavite poruku da se jave, a nema povratnog poziva, onda nazovem na broj službe za korisnike i onda ako imam sreče oni zaprime poziv i riješe isključenje, ako ne dobijete obavijest da će vas netko nazvati ...

I tako 3 puta u proteklih par mijeseci za više brojeva...
I kada isključe broj na kraju ne dobijete nikakav pisani dokaz o isključenju ...

IGRE BEZ GRANICA
Ali mi smo krivi, mi smo im to dopustili
Razina korisnika 1
napomena : sa današnjim danom poslan zahtjev tehničarima 🙂

koji kur...c

račun je u punom iznosu

davor hodak
donadinijeva 17
oib 56740225064

095/1970047

od 09.12.2017 15.00 sati do 12.12.2017 oko 19.00 sam bio poptuno bez interneta
nakon promjene rutera brzina se ne penje preko 5 Mbit / 0.7

ugovor je produžen 20.11.2017 nadam se da će se konačno nešto poduzeti , ja sam obrtnik i radim porezne programe što u ovim uvjetima nije moguče.
Počinje nova godina, treba napraviti ta 100-njak komntenata početna stanja i sl.
Radi Vše nesposobnosti trebam do 5x više vremena na računalu, a uredno plačam račune.
Razina korisnika 1
Evo ga RAČUN taj sveti papir, smanjili mi sa 222 na 181.36

Problem 1 : 12.mjesec nema brzine ni blizu obečanih 20 ni 10 ni 5 možda eventualno do 5
http://www.speedtest.net/my-result/6949919437

Problem 2 : od 09.12.2017. oko 16.00 sati prestanak rada svega (router riknul) , zamjena pazi sad u utorak u 18.30 navečer!!
dolaze dečki iz rijeke s gableca, 1,5 sat jel ovi se u VIPu ne javljaju , ipak je drugi ruter
konačno uključenje programa sa ugovora od 20.11.2017.

Problem 3 : nakon zamjene i bar 30 izmjera brzine i neznam koliko poziva, oni meni pošalju čokoladu (još nema nikakvog odgovora od službe za korisnike osim da su nakon 20.poruke konačno shvatili da sam poslovni korisnik , obrtnik , problem je
da je OIB osobe = OIB korisnika

uredno na računu navedeno (paz sad) brzina do (DO) kur...a 60Mbit/s , ako me sad ni šlag trefil

radim kase i fiskalizaciju za kase , radim od doma od 04 vjutro da ljudima sve radi , ali s ovim brzinama to je nemoguče

normalno http://www.speedtest.net/result/6955132300 #speedtest sadašnja brzina , ništa u kuči ne radi ni Wi-Fi ni TV ništa osm kom sa žicom , Komp i7 sa 6 Gb memorije , WIN 10 PRO (original), NOD 32, original

davor hodak
donadinijeva 17

095/1970047
Bok ekipa :)
Iako nam se zna dogoditi povećan opseg poziva i dulje čekanje, to uglavnom nije tako. Kolege na pozive odgovaraju od 0 do 24 sata, svakog dana u tjednu, i moguće ih je nazvati kad god vama najviše odgovara.
@davor zagreb jesi li dogovorio umanjenje računa s Tehničkom podrškom?
Razina korisnika 3
Nazadovoljni korisniče bok. Sada je recimo čekanje nije duže od cca 2 minute. Ranije uopće nije bilo čekanje na javljanje agenta, dok će to možda za pola sata biti potpuno drugačije. Naime, ne možemo direktno utjecati na broj poziva u određenom trenutku. Možemo pokušati predvijdjeti, što i činimo služeći se svim dostupnim alatima, ali nitko sa sigurnošću to ne može predvidjeti. Ipak, osim Službe za korisnike koja odgovara na upite korisnika telefonskim putem, postoje i naše poslovnice u koje se može doći direktno, online načina je više, a na kraju krajeva za one kojima se ništa od navedenog ne sviđa iz nekog razloga, može nam se obratiti i slanjem faxa ili na poštansku adresu. Dakle, dostupni smo i putem puno drugih kanala, ako nekom određeni iz bilo kojeg razloga nije adekvatan. Ako imaš općenit upit, možeš nam ga postaviti ovdje. Ukoliko je potrebna dodatne provjera možeš to na jedan od privatnih načina (u svrhu zaštite pretplatničkih podataka) koji ti najviše odgovara.
Razina korisnika 2
Opća katastrofa od 0.22 do 5 Mbit brzina se na penje... 3puta zovem korisničku da to riješe... nakon par dana opet isti problem...
Pa što vam se događa u VIPU? Umoraaaan sa od zvanja korisničke svaki tjedan...pa zašto nemožete održati konstantnu brzinu...
Dok niste preuzeli AMIS takvih problema nije bilo...a vi mjesesecima ne uspijevate rješiti ništa, baš ništa osim svakodnevnog krpanja a nezadovoljnih korisnika koji će otići imate sve više!
Razina korisnika 3
Meni je stigao umanjen s 215 na 157. I tebi ce, kad tad, moraju nas rasporediti...
Ovih dana nemam telku, down brzina je drasticno umanjena, ali to je materijal za sl. racun
ja uredno uvijek čekam preko 20 minuta
Razina korisnika 1
bok i bogme i ja , nikad manje od 10 min i to ako
Razina korisnika 1
ha ha ha , čekam samo da vidim račun , pa da vidimo kaj se sve riješilo ili ne,
http://www.speedtest.net/my-result/6907500954

eto kak je meni bio 12.mjesec
Razina korisnika 1
ne još, nisam dobio račun , sada je brzina
http://www.speedtest.net/my-result/6949919437
čekam na vezi već 15 min
Razina korisnika 1
alo brzina 0.97/0.76 za rad?

3 dana bez interneta? još nekak, ali HTV gledat SUB-UTO :)

za to mi trebaju dati 1 godinu za badav
Razina korisnika 1
jel netko ko čita/piše/pregledava ova gospoda nas stavili pod "RIJEŠENO"

ko tu nije normalan?
Brzina interneta od pucanja veze do max. 8Mib/s na ugovoru od 14-20. Prodavačica me uvjerava da na ugovoru piše od 4-20 Mit/s. Od svega najviše mrzim kada me netko radi budalom zato ću tražiti smanjenje ugovora i razliku povrata novca od početka ugovora jer gospodo boli me briga tko je kriv Vi, T-com ili mali zeleni.

Odgovori