Riješeno

Raskid usluge Home Box

  • 29 January 2019
  • 5 odgovora
  • 399 pregleda

Postovani,

Korisnik san Vase usluge Homebox Turbo. U A1 centru predao sam zahtjev za raskid usluge buduci da je proslo ugovorno razdoblje. Dobio sam obrazac i informaciju da se javim Odjelu za savjetovanje korisnika na 0800 913 051 kako bi zavrsio proces odjave. Medutim nemoguce je bilo koga dobiti jer su agenti non stop zauzeti. Nadam se da mi mozete pomoci u zavrsetku procesa putem foruma.

Srdacan pozdrav,
Davor
icon

Najbolji odgovor od Remko1 30 January 2019, 18:45

Pogledaj original

Odgovora 5

Nemože ti se tu pomoći. Zovi, budi uporan i reci da ti zakonski u roku 24 sata raskinu ugovor.
Razina korisnika 4
Bedž +4
Evo mene i mog famoznog maila, ovakve stvari je ipak bolje mailom rijesiti da imas pismeni dokaz da si raskinuo u/o ako dođe do problema. Salji mail na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr uz oib ili sifru korisnika, puno ime i prezime. Odgovor bi trebao dobiti 15. dan makar ne dobijes pismeni vec usmeni odgovor pozivom.
Razina korisnika 4
Bedž +4
Ili tako kako je profa rekao, ostavi da svira sat-dva glazba😉
ja saljem na taj meil ali oni ne primaju nista
Razina korisnika 4
Bedž +4
Pa je li proslo 15 dana? Jer kao sto rekoh, mozda ne dobijes pismenu potvrdu o raskidu nakon 15 dana, provjeri na moj a1 je li usluga aktivna i je li se pokazuje u padajucem izborniku na webu.

Odgovori