Riješeno

Raskid ugovora

  • 11 Travanj 2019
  • 3 odgovora
  • 1383 pregleda

Zanima me kako vratit mobitel i raskinuti ugovor.
Rekli su mi da imam 14 dana
Mobitel je katastrofa i zbog istog zelim prekinut ugovor. Kako to rjesiti?
icon

Najbolji odgovor od A1_Neven 14 Travanj 2019, 22:28

[h4]Zahtjev za raskidom ugovora unutar 14 dana možeš predati na A1 prodajnim mjestima ili nam možeš zahtjev poslati na e-mail adresu zahtjev.za.raskid-privati@a1.hr. Na zahtjevu je potrebno napisati kratku izjavu kojom tražiš raskid ugovora, navesti podatke (ime i prezime, adresa, OIB i broj), priložiti presliku osobne iskaznice i potreban je vlastoručan potpis na zahtjevu. Dodatno možeš kontaktirati Službu za korisnike na broj 0800 091 091 i zatražiti potvrdu e-mail adrese, pa u tom slučaju nije potrebno potpisivati zahtjev.[/h4]
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
[h4]Zahtjev za raskidom ugovora unutar 14 dana možeš predati na A1 prodajnim mjestima ili nam možeš zahtjev poslati na e-mail adresu zahtjev.za.raskid-privati@a1.hr. Na zahtjevu je potrebno napisati kratku izjavu kojom tražiš raskid ugovora, navesti podatke (ime i prezime, adresa, OIB i broj), priložiti presliku osobne iskaznice i potreban je vlastoručan potpis na zahtjevu. Dodatno možeš kontaktirati Službu za korisnike na broj 0800 091 091 i zatražiti potvrdu e-mail adrese, pa u tom slučaju nije potrebno potpisivati zahtjev.[/h4]

Zbog jednostrane odluke od A1 operatera da mi naplaćuje pozive u romingu iako imam pretplatu na neograničene razgovore na broju 0921332936 i neprestano ometanje u smislu da sam potrošio brzinu te smetnje kod prijema. Zahtijevam raskid bez penalizacije . Napominjem da sada vidim da sam usprkos svojem nezadovoljstvu u protekle dvije godine zbog lošeg prijema signala te stalnih smetnji i smanjivanja brzine koja je inače manja nego ugovorena. Vašim pozivima ste me ubijedili da se to sve bude sredilo i ponudili mi još 100 g. plus interneta. Međutim ta idila je trajala kratko jer opet ste krenuli s istim potrošen je brzi internet 200 g.. što je ne moguče i smetnje su neprestane tj. brzina loša. Zato zahtijevam raskid ugovora za broj 0921332936. bez penalizacije. Napominjem da sam zvao i dobio upute od HAKOM  -a .

Razina korisnika 5
Bedž

@uro , ovo je forum, a mi koji raspravljamo ovdje samo smo korisnici A1 usluga isto kao i ti. Savjetujem ti da izbrišeš broj mobitela, nikad ne znaš da li ovaj forum čitaju i neki zlonamjerni pojedinci, a svoj zahtjev za raskid bez penalizacije uputi u A1 na jedan od propisanih načina- pisanim putem na poštansku adresu A1 u Zagrebu ili putem e-maila ako imaš registriran mejl kod A1. Forum definitivno nije propisan način, ali ovdje možeš iznijeti kritiku na A1 usluge bez navođenja privatnih podataka i možda ti se neki od A1 moderatora ponudi da mu pošalješ privatne podatke u inbox kako bi provjerio tvoj slučaj 

Odgovori