Riješeno

PRODULJENJE UGOVORA NA 2 GODINE BEZ OBAVIJESTI KORISNIKA

  • 23 Rujan 2017
  • 4 odgovora
  • 10657 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Pozdrav,

zanima me kako to da produžujete stari ugovor na dodatne dvije godine bez obavijesti korisnika o tome, bez ponude novog uređaja i slično? Da li je to negdje definirano stavkom starog ugovora i može li se nešto učiniti po tom pitanju?

Dina
icon

Najbolji odgovor od razjaren 23 Rujan 2017, 16:10

Pozdrav,

zanima me kako to da produžujete stari ugovor na dodatne dvije godine bez obavijesti korisnika o tome, bez ponude novog uređaja i slično? Da li je to negdje definirano stavkom starog ugovora i može li se nešto učiniti po tom pitanju?

Dina


Koliko je meni poznato ..to je nemoguće
Naime , ukoliko ti ,nakon isteka ugovora (u tvom slučaju koliko sam shvatio od 2 godine) ne prekineš taj ugovor u njihovom centru ili telefonski preko korisničke službe ( znači osobno par dana prije isteka ugovorne obaveze ) … tebi se ugovor automatizmom nastavlja pod istim uvjetima koje si i imao pri potpisivanju ugovora… i to traje dok ti ne nazoveš ( odeš u njihov centar ) i prekineš taj ugovor.
Znači ugovor ti samo dalje teče automatizmom do daljnjeg .. do tvog otkazivanja ili traženja novog ugovora i pogodnosti ( ako ih ima)
Da zaključim ako ne želiš produžiti ugovor idi i prekini to ( ili nazov za korisnike službu i slijedi njihove upute ) .. ukoliko želiš produžiti tad to zatraži i vidi koju ti ponudu daju ( dakle moguća promjena uvjeta ugovora i novi mobitel ili što li ti već ponude )
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 5
Pozdrav,

zanima me kako to da produžujete stari ugovor na dodatne dvije godine bez obavijesti korisnika o tome, bez ponude novog uređaja i slično? Da li je to negdje definirano stavkom starog ugovora i može li se nešto učiniti po tom pitanju?

Dina


Koliko je meni poznato ..to je nemoguće
Naime , ukoliko ti ,nakon isteka ugovora (u tvom slučaju koliko sam shvatio od 2 godine) ne prekineš taj ugovor u njihovom centru ili telefonski preko korisničke službe ( znači osobno par dana prije isteka ugovorne obaveze ) … tebi se ugovor automatizmom nastavlja pod istim uvjetima koje si i imao pri potpisivanju ugovora… i to traje dok ti ne nazoveš ( odeš u njihov centar ) i prekineš taj ugovor.
Znači ugovor ti samo dalje teče automatizmom do daljnjeg .. do tvog otkazivanja ili traženja novog ugovora i pogodnosti ( ako ih ima)
Da zaključim ako ne želiš produžiti ugovor idi i prekini to ( ili nazov za korisnike službu i slijedi njihove upute ) .. ukoliko želiš produžiti tad to zatraži i vidi koju ti ponudu daju ( dakle moguća promjena uvjeta ugovora i novi mobitel ili što li ti već ponude )
Zahvaljujem Vam na iscrpnom odgovoru i informacijama. Naime, mom ocu je istekao ugovor 17.3., koji su onda u Vipu ocito automatski produzili, medjutim problem se javlja sto na njegovu molbu da se tarifa promjeni i da zeli novi mobilni uređaj u Vipu dobiva odgovor da ulozi zalbu... Ono sto ne razumijem je zasto je sad potrebna zalba, ako je kako vi kazete moguce prekinuti tarifu ili zatražiti neku drugu ili sta vec zeli? 😕
Razina korisnika 5
Naime, mom ocu je istekao ugovor 17.3., koji su onda u Vipu ocito automatski produzili, medjutim problem se javlja sto na njegovu molbu da se tarifa promjeni i da zeli novi mobilni uređaj u Vipu dobiva odgovor da ulozi zalbu... :/

Ovaj dio zašto to rade ( citat iz Vašeg post ) ili zašto nisu predložili Vašem ocu neke nove uvjete produljenja ugovora ne znam .. Vjerojatno će Vam odgovoriti netko od admina i moderatora iz Vipa tu na forumu
No neka se s tim ni ne zamara, niti ih moli ,za promjenu tarife i novi mobitel .
Jednostavno ode u Vip centar i prekine ugovor. I to je to …..( ugovor će biti prekinut na kraju mjeseca ,ako se dobro sjećam kako je to nekada bilo ) . Nakon raskida ugovora neka ponovo sklopi ugovor s njima u onoj tarifi koja mu odgovara ( ako naravno još uvijek želi ostati kod tog operatera nakon svega).
Razina korisnika 7
Bedž +3
Naime, mom ocu je istekao ugovor 17.3., koji su onda u Vipu ocito automatski produzili, medjutim problem se javlja sto na njegovu molbu da se tarifa promjeni i da zeli novi mobilni uređaj u Vipu dobiva odgovor da ulozi zalbu... Ono sto ne razumijem je zasto je sad potrebna zalba, ako je kako vi kazete moguce prekinuti tarifu ili zatražiti neku drugu ili sta vec zeli? :/

Mala digresija. Nije istekao Ugovor nego Ugovorna obveza koja je nastala uzimanjem neke od povlastica (česti slučaj, jeftinijeg uređaja). Ugovor kao Ugovor za tarifu vrijedi dok ne dođe do prekida istog ili produženja uz neke nove povlastice (tarife) ili jeftiniji uređaj. Dakle, ako ste imali povoljniju tarifu i uzeli uređaj koji je stvorio Ugovornu obvezu na 24 mjeseca, nakon isteka iste, tarifa nastavlja dalje (sa istom količinom minuta, mb, itd.) samo što se (ukoliko ste imali) povlastice za primjerice jeftiniju cijenu tarife brišu i cijena tarife je kao kada ste potpisivali UO u punom iznosu Tarife. Ne ulazim sad u to na koji način je produžena tarifa, možda je tatu nazvao netko iz Službe i pitao želi li nešto a on neznanjem rekao da želi pa je nastao problem.

Odgovori