Riješeno

Problem

  • 8 Listopad 2018
  • 2 odgovora
  • 239 pregleda

Da li mi netko može pomoći? Selimo u Njemačku i ja bih sada isključio VIP TV i internet u kuči. Neznam koji su daljnji koraci?Zadržao bih svoja dva mobitela na pretplatu a ovo ne pošto to ne bih koristio.
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 8 Listopad 2018, 11:53

Imaš li ugovornu obvezu za TV i internet? Ako da onda ih moraš kontaktirat da ti izračunaju penale, platiti ih i vratiti opremu na način kako te upute. Obavezno čuvaj sve potvrde jer su svi jako traljavi oko tih evidencija i nije rijetkost da nakon duljeg vremena ljudi dobiju uplatnice za vraćenu opremu.

Nazovi ih

https://tel:0800091091 - služba za korisnike*



https://+385917125091 - služba za korisnike za pozive iz inozemstva

Pošalji mail sluzba.za.korisnike@A1.hr – adresa za privatne korisnike i sve B.net korisnike



A imaš i chat na web stranici pa možeš i tako pokušat.
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Imaš li ugovornu obvezu za TV i internet? Ako da onda ih moraš kontaktirat da ti izračunaju penale, platiti ih i vratiti opremu na način kako te upute. Obavezno čuvaj sve potvrde jer su svi jako traljavi oko tih evidencija i nije rijetkost da nakon duljeg vremena ljudi dobiju uplatnice za vraćenu opremu.
Nazovi ih
https://tel:0800091091 - služba za korisnike*

https://+385917125091 - služba za korisnike za pozive iz inozemstva
Pošalji mail sluzba.za.korisnike@A1.hr – adresa za privatne korisnike i sve B.net korisnike

A imaš i chat na web stranici pa možeš i tako pokušat.
A da pokušate predati zahtjev za preseljenjem usluge i priložite tu njemačku adresu, po mogućnosti dokumentiranu potvrdon o prijavi iz njemačke, pa da, eventualno, dobijete raskid bez penala. Naime, ako selite u Hrvatskoj, i na novoj lokaciji nije moguće da vam operater preseli istu uslugu koju imate ugovorom, mozete raskinuti ugovor bez penala.

Odgovori