Pretplatničke VIP mobilne tarife - rasprava

  • 14 Prosinac 2016
  • 20 odgovora
  • 4237 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž
Otvaram ovu temu u kojoj možemo općenito raspravljati o pretplatničkim mobilnim tarifama (govornim i podatkovnim) o kojima smo puno raspravljali i na starom forumu, iznositi svoja iskustva, prijedloge, pohvale, pritužbe, tražiti pojašnjenja i sl.

Ja ću za početak prokomentirati kako su trenutne tarife osim što su skupe poprilično neinovativne ( ne nude ništa posebno ) te sadrže premalo podatkovnog prometa s obzirom na današnje potrebe. Godinama se već sve svodi praktički na presipanje iz šupljeg u prazno, a nažalost otkad su krenule ove oznake + u nazivima tarifa, situacija postaje još i gora. Nadam se da će se VIP u narednoj godini malo trgnuti te ponuditi nešto drugačije, inovativnije i povoljnije i prestati naštimavati tarife tako da korisnik mora strogo paziti hoće li npr. potrošiti koji MB više izvan tarife te za to skupo platiti i sl.

Odgovora 20

Razina korisnika 3
Bravo! Svaka čast, imaš moj respect.

I na starom sam forumu napisao da bi meni odgovarale tarife u kojima sam biram što ću i koliko koristiti. Kroz nekakve pakete. Npr, meni nisu potrebne poruke, i dovoljno je oko 1000 minuta, ali mi treba podatkovni promet. Kada bi si mogao odabrati paket A+B+C=xy kuna, onda bi to bile tarife po mojoj mjeri. Ovako, imam osjećaj da ti uvaljuju nešto i tjeraju te da plaćaš više, jer kao imaš u paketu "sve", a pola ostaje neiskorišteno 😞
Pridružujem se nadanju da će u 2017. biti pomaka i da će tarife biti pristupačne, odnosno da će se po tom modelu raditi. To bi značilo da si sam možeš birati želiš li npr
S paket poruka, L paket poziva i flat datu, ili
M paket poruka, M paket poziva i L paket data.
Ali, pitanje je koliko bi ekipe onda uzelo ono na što operateri imaju najmanji trošak, kao što je SMS.
I kako bi tu dodatno neke extra sadržaje uklopili, poput Vip TV za van, Noćna opcija i slične koje sada guraju u jačim tarifama pod krinkom "premium sadržaja"

Eto, sad me zanima kako drugi vide idealne tarife. S obzirom na to da nije moguće Savršenu tarifu prodavati, jer ako je sve flat za samo 150 kuna, od čega će oni razvijati mrežu i napraviti bolje ponude 🙂
Razina korisnika 2
Da bilo bi idealno kad bi mogli slagat tarife, možda nešto slično ko u teletu na njihovim preplatama.
Na l+ tarifi imam 1000 min prema drugim mrežama a ne iskoristim ni 100 min dok mi interneta fali pa moram doplaćivati
dodatni gig, rado bi zamjenio minute za internet
Razina korisnika 2
Slažem se svime malte ne gore navedenim. Trebalo bi uvesti tarife koje se mogu slagati kao u Tele 2 ili Bonbon, meni npr. dosta 500 minuta, možda 50 poruka i volio bi barem 5 GB neta, a najljepše bi bila opcija flat, koju zanimljivo niti jedan teleoperator ne nudi.
Volio bi neko objašnjenje zašto do dana današnje Vip ne nudi barem opciju ili kao dio neke tarife Flat internet - znači na mjesečnoj bazi. Nema sigurno opravdanja da ne bi bilo zainteresiranih jer bi bilo sigurno, a ja bi bio prvi među njima. Nego nas dodatno deru za dodatni 1GB, pa ne daj Bože ako ga spališ doplati opet 1GB i tako u nedogled.
Inače cijene tarifa na pretplati su izrazito skupe dok na bonove su izrazito povoljnije, jedino što se na njima (bonovima) ne isplate uzimati uređaje, ali ako trebate samo tarifu suludo je uzimati pretplatu jer te deseterostruko više deru nego bonaše, što je zapravo bezobrazno jer smo mi ti koji potpisujemo ugovor i obavezujemo se na vjernost od dvije godine, dok bonaši u bilo kojem trenutku mogu otići sa mreže bez ikakovih posljedica.
Uglavnom Vip mi se izrazito sviđa radi njihove pokrivenosti signalom i internetom, ali ostalo mi se uopće ne sviđa i postao je nužno zlo jer drugi (T-mobile i Tele 2) ili imaju loš signal u ruralnim područjima ili imaju loše tarife i preskupe uređaje.
Kad se pogleda kod nas se zapravo biranje operatera svodi na odabiranje manjeg zla, a ne gdje su bolje pogodnosti jer njih nema nego samo zamke pisane malim slovima koje niste vidjeli.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Problem tarifa i VIPovih i Htovih je što su preskupe u svojim "službenim" cjenicima.
Svaku, ako im se svidi vaš profil, izgled, glas ili tko zna koji kriterij, jer jasnih razloga stvarno nema, može se dobit sa do 50% popusta i sa 3puta više interneta nego to piše na webu.
To ne vrijedi za svakog i vrijedi periodično i to je najveći problem naših operatera.
Prije (tamo do 2013.) su sve mogućnosti, opcije, spajanja, popusti, promocije bile uredno navedene makar u fusnotama cjenika i svatko tko je imao volje i želje mogao je prokopati što kako i zašto, može tražiti. Danas to više tako nije, uvjeti i opcije su napisani vjerojatno na nekim flayerima koje ujutro "šefovi odjela" podijele po stolovima agenata i to je to. Stvar rezultira cirkusom da više nitko ne zna što može očekivati niti tražiti, agenti ne znaju što smiju i ne smiju dati, operateri ne odgovaraju za ono što im zaposlenici baljezgaju jer su svjesni da ne postoji osoba koja može pohvatati toliko promjena. Mijenjaju pravila igre i cijene brže nego naše vlade zakone...
Oni koji se ne razumiju i ne prate (a to je većina) završe s tarifom od 200kn, s hrpom onog što im ne treba i malo onog što im treba, uz to uzmu još i preskupi uređaj za dodatnih 100-150kn i onda nakon par mjeseci dođu tu kukati i plakati kako su svi lopovi i kako da oni to raskinu.
Oni sposobniji ispregovaraju, ulove zadovoljavajuć ili odličan deal, i šute 20 mj dok se opet ne približi produljenje. Onda shvate da je u dvije godine opet sve poskupjelo i opet se moraju igrati turskog bazara i circle of life ponovo kreće...
Razina korisnika 3
Sve je to točno, ali najveća je zamjerka upućena svim kućama, općenito. Jer, ponude tarifa se mijenjaju periodično, ali imam feeling da ne ide nama u korist. Sjećam se onih starih tarifa, i kad danas pogledam samo vidim koliko se nisu razvile. Svi trube da su one napravljene po "zahtjevu korisnika i potrebama tržišta", ali mi nije jasno tko je takve potrebe analizirao. Očito da ekipa u marketingu. Svaka čast.
Dugoročno bi dobili veliki plus kada bi napravili trajniju ponudu paketa koje bi mogli prezentirati svima, umjesto ovih postojećih koje nemaju smisla. Kao što @MasterOfDisaster kaže, data promet je važam, a u ovim tarifama kao da žele zaraditi extra lovu na nama koji smo online 24/7. SMS? Fala. Daj rasporedi sve usluge u tri različite ponude, rokni po 5 paketa za svaku i vidjet ćeš koliko će biti isplativo. Bez ugovorne obveze na tim promjenama paketa, pa svaki mjesec možeš mijenjati pakete koliko ti treba, a vezan si 24 mjeseca po defaultu na osnovnu tarifu koju nazoveš xy.
Ma, mogu ja to i u prezentaciju složiti, ako oni sami ne znaju kako bi trebalo izgledati 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Znaju oni itekako, ali nije im u interesu, jer nije kao da žele, nego naravno da žele zaraditi. Sigurno im nije humanitarni rad djelatnost... Samo što je to zavaravanje, jer onaj tko si sada priušti skuplje tarife i dalje bi više trošio, samo bi prerasporedio na uređaje, dodatnu opremu, druge usluge... Onaj tko nema za to, nema ni sada, pa se krpa jeftinijim tarifama i gunđa kako su operateri lupeži...
No kad bi oni racionalizirali tarife i napravili pakete po uzoru na bonbon recimo, samo s još većim najvećim paketima isl, onda bi morali racionalizirati i ostale stavke, da ne bude 300-400% zarade na dodatnoj opremi, duple cijene uređaja od realnih itd...
I naravno mogli bi slobodno raspustiti odjel marketinga, jer kad bi cijene bile normalne i prava konkurencija zavaravajuće reklame i navlakuše ne bi bile potrebne. Dolazili bi ljudi i sami, a dobar glas najbolje i najdalje se čuje... Najpoznatije bakice na pazarima su svjedoci...
Mislim ipak da željeni scenarij nećemo doživjeti.
Razina korisnika 2
Naravno da nećemo doživiti taj scenarij uskoro gdje bi i mi imali koristi jer moraju živiti na našim plećima dokle god ide, ali mene zanima jedan podatak, zašto "prave" europske zemlje imaju puno manje tarife + uređaje dobivaju za 0 EUR (ovo se odnosi i na premium uređaje) i bez nadoplate za uređaj, a te iste firme kod nas na Balkanu deru kožu gdje god se okreneš i još prodaju priču da su ekstra povoljne. Kada ćemo mi doći na razinu tih razvijenih Europskih zemalja i imati takove pretplate i takove ponude uređaja i po tim cijenama? Koja je prepreka u našoj zemlji koja je u EU da i mi imamo takove smiješne cijene kao korisnici u Njemačkoj, Austriji i drugim zemljama da sada ne nabrajam.
Inače sam korisnik koji ima "skupu" tarifu i koristi premium uređaje, ali definitivno kod iduće obnove pretplate neću odabrati dvogodišnje vezivanje sa astronomskim cijenama nego pre-paid koji bi doslovno bio minimalno duplo jeftiniji (sa istim uslugama), a uređaj uzeti u trgovini koji će te jednako ili jeftinije izaći.
Sve ovo je moje žalosno opažanje u ovih 20 godina koliko koristim mobitel.
Nadam se da će doći do neke pozitivnije promjene od naših teleoperatera, ali iskreno sumnjam jer kada čovijek promatra sa strane ima osjećaj kao da su se naša tri operatera dogovorila oko cijena i boli ih briga za nas korisnike (pesimist i teoretičar zavijera proradio u meni).
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nisi daleko od istine... A zašto? Pa zato jer bagra plaća i radije će nizat ovrhe nego biti bez vrhunskog uređaja. Znam previše njih koji koriste uređaje daleko iznad svojih mogućnosti, al svejedno neće prodat iPhone/S7, otplatit penale i kupit na trafici mob za parsto kn...
Vani se puno manje važnosti tome pridaje, a ovdje je auto i mobitel na žalost prvo što površni i nezadovoljeni Hrvati gledaju...
Razina korisnika 6
Bedž
Ja bih volio da se krene malo i u tom smjeru da mi na liniji za mobilni internet omoguće glasovnu uslugu. Npr. da za dodatnih 50 kn dobijem 300 min / SMS + još uzmem multisim i Ja presretan 😃
Razina korisnika 3
Možda ako im ekipa masovno prebjegne na bonove (Zakon i Loodilo su im bolje od pretplate) će se zapitati gdje griješe.
Nije mi baš realno da će u HR moitele dijeliti, jer ruku na srce, mi ćemo si i vlastitu majku prodati da imamo auto ili mobitel. Pogledaj si cijene auta u HR i Njemačkoj. Isi auto. A cijene...jao meni. Isto vrijedi i za mobitele, i mi nismo dorasli još tome. E sad, ako njima 50% ekipe brisne na Zakon jer...eto, za 75-100 kuna mjesečno imaš isto što i Bez granica L+ tarifa za 200 kuna, a uređaj kupiš u slobodnoj prodaji...možda se netko i zamisli.
Razina korisnika 5
Bedž
Ove tarife na webu nema baš smisla komentirati (2 gb za 160 i 4 gb za 210)..stvarno ne kužim bilo koga koji potpiše ove uvjete na dvije godine kad služba za brigu o korisnicima prilikom raskida ima puno zanimljivije tarife. Zapravo odlične, gdje daju tolko GB da zažmirim i na obračunsku jedinicu :D

A na pitanje kako u Njemačkoj imaju smiješne cijene ne bi baš reko, vidio sam njihove tarife kad sam bio gore i pretplate imaju više mjesečne iznose sa manje jedinica u odnosu na naše, jedino što je jeftinije je fiksna. I da u Njemačkoj i penzioneri razumiju što potpisuju i njima se ne može lako podvaliti. Kod nas ljudi ni prigovor nisu sposobni napisat (jer im je ispod časti), dok je tamo to normalan način komunikacije. Sve dok ljudi ne postanu kritičniji budemo imali ovaj model grčkog placa koji je već dobio na zamahu ne samo u vipu nego i drugim operaterima. U trenutku kad bi im većina prešla na retention service bi se zapitali čemu služi odjel prodaje osim za ukras..
Razina korisnika 6
Bedž
Mislim da sam na starom forumu bio spomenuo, ali ponovit ću i ovdje da je šteta kod svih operatera u HR što uopće u svojim tarifama ne nude barem neku simboličnu količinu međunarodnih sms poruka, ne nude niti MMS poruke niti video pozive u sklopu tarifa. Ok jasno mi je da je to uglavnom sada zamjenjeno aplikacijama poput vibera i sl., ali kada mreža već podržava navedene usluge šteta je da se to ne koristi. Osobno nisam nikada niti isprobao uslugu video poziva kada je cijena istog bezobrazno skupa (preko 10 kn/min ako se ne varam). Pretpostavljam da bi takve sitnice djelovale malo osvježavajuće i privukle korisnike.
Bilo bi također super kada bi se korisnicima koji plate račun u roku dospijeća dodjelio npr. 1GB dodatnog prometa ili neki drugi znak pažnje. Ljudi jako vole male znakove pažnje. Nekada ih je bilo puno više, ali se s time prestalo.

Također mi nije jasno zašto su tarife za mobilni internet izostavljene iz kombiniraj i uštedi popusta. Ok ne mora niti biti popust u novcu, ali npr. neki strani operateri nude 50% više minuta i internet prometa ukoliko kombiniraš govornu i podatkovnu tarifu.
Pozdrav svima,
odnedavno sam korisnik S i L+ biz tarifa (imam dva broja na obrtu). Slazem se da su tarife skupe za ono sto nude, poglavito u smislu ogranicenog podatkovnog prometa (250Mb i 2Gb). Od svih operatera cini mi se da VIP najvise koristi taktiku segmentacije 'u mrezi' vs 'prema ostalima' komunikacije, sto je dugorocno stetno kako za njih tako i za trziste. Anyways, kod potpisa ugovora mi je promaklo da S+ tarifa ne ukljucuje SMS-ove prema drugim mrezama sto je u najmanju ruku smijesno (zato nisam ni posebno provjeravao). Zato cu svako malo slati 'upite i sugestije' kako bi ispravili tu nebulozu. Zanima me, iz vaseg iskustva, koliko je VIP spreman na sitne izmjene tarifnih modela na korist klijenata?
Pozdrav ekipi ,

bio sam Vip pretplatnik od prvog dana tj. od 1.7.1999 , sad već 17,5 godina . Poslije toliko godina odlučio sam preći
drugom tel. operateru (čitaj T2) iz više razloga . Prvi razlog je bio da pred kraj jednog ugovora (inače imam tri broja) tj. zadnjeg
pisao sam VIP-u ali sam ih i zvao da mi daju ponudu za novi ugovor i novi telefon . I tako dvaput sam zvao i jednom sam pisao .
Nikakav odgovor nisam dobio te me je u tom trenutku T2 nanjušio i dao mi ponudu koja se ne odbija .
Za 157 kn s PDV-om dali su mi : neograničene razgovore, neograničene SMS , 6 GB u hrvatskoj , 100min. prema EU a u EU 1000min. i 2 GB prometa . Na druga 2 brojeva za 116kn uključen PDV , dobio sam neograničene pozive i poruke te 1000min i 1GB u EU . O telefonu (Iphone7 128GB) neću jer mi onda nebite vjerovali . Uglavnom , nakon peripetija sa VIP-om da me pusti iz mreže drugom operateru neću puno pisati jer su mi se tek tu zamjerili iako ću samo spomenuti da su mi odbili prelazak jer mi je broj bio u VPN sa mojim drugim brojem kojeg sam kasnije prebacio pa se postavlja logično pitanje šta im to znači ?
Evo , to je moja priča pa vi sami prosudite !

p.s. nakon 2 mj. mog prelaska drugom operateru (oko Božića) prije par dana zovu me iz VIP-a da mi ponude nove i bolje tarife ??????
....nije mi jasno, tko tu koga ....?

Prije mog prelaska u vip-u sam imao Bez granica L tarifu !
Pozdrav ekipi ,
p.s. nakon 2 mj. mog prelaska drugom operateru (oko Božića) prije par dana zovu me iz VIP-a da mi ponude nove i bolje tarife ??????
....nije mi jasno, tko tu koga ....?


Iz tvog iskustva vidim da je VIp prilicno kaoticna firma kad se radi o brizi o korisnicima, pravila postoje ali izuzeci jos vise 😉 Ja sam bio u T2 i presao u VIP samo zato sto T2 na zalost ne pruza posebnu Blackberry podatkovnu uslugu, inace su bili ok.
Pozdrav ekipi ,
p.s. nakon 2 mj. mog prelaska drugom operateru (oko Božića) prije par dana zovu me iz VIP-a da mi ponude nove i bolje tarife ??????
....nije mi jasno, tko tu koga ....?


Iz tvog iskustva vidim da je VIp prilicno kaoticna firma kad se radi o brizi o korisnicima, pravila postoje ali izuzeci jos vise 😉 Ja sam bio u T2 i presao u VIP samo zato sto T2 na zalost ne pruza posebnu Blackberry podatkovnu uslugu, inace su bili ok.


I ja sam nekad imao BlackBerry i stvarno je bilo fantastično putovati svijetom i imati neprekidan data podatke u bilo kojoj zemlji sa myBlackBerry roamingom. Nisam mislio da je VIP loš operater , naprotiv . Zadnje vrijemeVIP je krenuo nekim čudnim putem kao npr. hrvatskitelekom gdje traži dlaku u jajetu a to je ono što meni više ne odgovara .

pozz
Pozdrac ekipa evo kao Tmobilov korisnik bi imao pitanje za vas Vipovce :)
Dakle trenutacno sam na pretplati i blizi mi se istek ugovora kako po mom pitnju isteka tmobil nista ne poduzima zvao sam Vip radi prijenosa broja i pretplate u njihovoj mrezi.Dakle pretplata bez kupnje uredaja...... tip mi nudi za 125 kn mj,besplatno prema vipu(fiksnoj i mobilnoj mrezi),1000 min prema ostalim mrezama i 5 gb interneta
Inace da napomenem kako u tmobilu na sam na tarifi Imam Sve koju mjesexno placam 179 kn

Dakle moje pitanje je kako ste vi zadovoljni uslugama Vipa,dal imate ikakvih problema s internetom? Te konkretno dal je ovo dobra tarifa za ovu cijenu?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@zuti14 - Neki su zadovoljni, neki ne. Sve ovisi o lokaciji na kojoj koristiš mobitel, dal je pokrivena brzim internetom ili ne. Ja sam generalno zadovoljan, imam sve što tebi nude za manji iznos ali to je bilo borbe da se kao njihov korisnik od prvih dana ne prebacim u drugu mrežu (kao i svugdje, moraš se izboriti).

Sve ovisi koje su tvoje potrebe, ako nemaš neku potrebu za uzimanjem skupih uređaja uz tarifu, možda da razmotriš ponudu za bonaše? Bonbon, simpa zmajozila pa sad čak i tomato sa 6000 jedinica za 80 kuna. Jedino je 4g brzina manja za bonaše nego za pretplatnike pa sad ne znam koliko ti je to bitno. 🙂

Odgovori