planet sport paket

  • 13 Srpanj 2020
  • 10 odgovora
  • 243 pregleda

Poštovani , naime dobio sam račun na adresu u kojem mi naplaćujete planet sport paket i neki prošireni paket , s time da nikada nisam dobio niti ikome potvrdio te pakete , problem je sto telefon glasi na moga dedu koji je u bolnici i čisto sumnjam da čovjek od 80 godina koji ni ne gleda televizor može potvrditi ovako nešto , kad Vas tražim da mi date neki konkretan pisani dokaz potpisa takvog nečeg ili glasovni zapis di se prihvaća tako nešto vi se pravite “mutavi”.. ako treba priložit ću Vam i račun di ste to uredno naplatili bez ičije potvrde ili ista slično , zato Vas molim za obrazloženje ovog problema , lp

A1_Darka prije 4 mjeseca/mjeseci

Pozdrav @Dominik Neral 

žao mi je ako je došlo do neke vrste greške, no prije svega je provjeru potrebno napraviti s vlasnikom linije.

Nadalje, ako vlasnik linije osporava uključenje usluge, može nam dostaviti pisani prigovor na temelju kojega ćemo napraviti provjeru tvojih navoda.

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 3

Pozdrav @Dominik Neral 

žao mi je ako je došlo do neke vrste greške, no prije svega je provjeru potrebno napraviti s vlasnikom linije.

Nadalje, ako vlasnik linije osporava uključenje usluge, može nam dostaviti pisani prigovor na temelju kojega ćemo napraviti provjeru tvojih navoda.

Vlasnik linije je kao sto sam napisao moj deda koji je u bolnici već mjesec dana i ima 80 god i napominjem da sigurno on nije zatražio planet program ili prošireni paket , sto se tiče pisanog prigovora poslao sam mail na korisničku podršku 

Razina korisnika 3

Za detaljniju provjeru je svakako potrebno kontaktirati Službu za korisnike budući da je upitno kada su usluge uključene.

Ako kontaktiram sluzbu za korisnike hoce li mi moci dati informaciju kad je paket navodno ukljucen?

 

Razina korisnika 5
Bedž +1

Ako kontaktiram sluzbu za korisnike hoce li mi moci dati informaciju kad je paket navodno ukljucen?

 

Hoće tvom dedi, tebi neće jer nisi vlasnik niti opunomoćenik.

Pa upravo se o tome radi , hoće njemu koji je u bolnici i koji ima 80 god .. tako da neznam kako bi on to trebao izvesti al glavno da se cijelo vrijeme govorit trebate nazvati korisničku službu pa pitat , ili pošaljite mail da se provjeri … na odtovor na mail se treba cekat 20 dana al kad treba nadodat pakete ili nešto to ide za 2 sekunde … mislim glupa situacija jer ja nažalost nemogu ništa napraviti 

Razina korisnika 5
Bedž +1

Hm? Kaj tebi nije jasno po pitanju vlasništva?!? Hoćeš reći da bi ti bio vrlo sretan da ti tamo netko nepotvrđen i  pružatelju usluga neverificiran čačka po tvojim uslugama? Koliko mi je poznato, to ni policija bez odobrenja suda ne može.

Sve je kristalno jasno , osim sto mi nije jasno kako se odjednom mogu pojaviti dva paketa dodatna na računu , bez ikakve potvrde ili dopuštenja , jer eto kako ti navodiš vlasnistvo posto vlasnik niti ne posjeduje mobitel niti telefon da bi takvo ista potvrdio

Razina korisnika 7
Bedž +3

Koliki je na računu dodatni iznos koji plaćaš? Ako je planet sport od 90 kuna, onda je paket jednokratno aktiviran. Ako je PS paket 45 kuna, onda je pod ugovornom obvezom. Prošireni paket se aktivira isto na mjesečnoj bazi.

Ako je aktiviran na mjesečnoj bazi, pogledaj na A1 prijemniku koji su ti paketi aktivirani, na istom ih možeš deaktivirati (prošireni nema Ugovornu obvezu a za Planet Sport ovisi koliko plaćaš, 45 ili 90 kuna).

Nisam skužio tražiš li povrat ili želiš prekid naplate paketa. Ako je ovo drugo, možeš napraviti i sam kako sam naveo (ukoliko nije ugovorna obveza na PS).

 

P.S. Kažeš “čisto sumnjam da čovjek od 80 godina koji ni ne gleda televizor može potvrditi ovako nešto”… netko očigledno gleda TV, netko je uzeo tv uslugu jer drugačije ne može uzeti druge pakete. ;)

Razina korisnika 5
Bedž +1

kak ti je @gogsy1975  lijepo objasnio-paketi se mogu aktivirati i preko prijemnika, a očito netko gleda televiziju

Odgovori