PITANJE

Mobilni net - praćenje potrošnje

  • 22 Lipanj 2020
  • 3 odgovora
  • 83 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 8 odgovora

Uzeo sam na pretplatu mobilni net L + neograničeni internet. Budući je neograničeni net neograničen po prometu ali ne i po brzini (nakon potrošenih 100 gb smanjuje se brzina na 2 Mb/s) naravno da želim znati kroz mjesec koliko mi je “brzog” interneta preostalo. Budući na moj A1 portalu nisam našao kako vidjeti potrošnju (a koja se može vidjeti za mobitel i kablovski internet) zvao sam SZK da me provedu kroz portal i pokažu mi gdje se potrošnja može vidjeti. Nakon prebacivanja između dva agenta rekli su mi da se trenutna potrošnja NE MOŽE VIDJETI, i da mogu pisati prigovor.

Odgovor na moj prigovor je: “Što se tiče pregleda trenutne potrošnje preko Moj a1 portala bi Vam trebale biti vidljive sve Vaše usluge, u slučaju da nisu molim Vas da kontaktirate kolege u tehničkoj podršci na broj 0800 091 091 kako bi Vam mogl riješiti poteškoću sa pregledom usluga.

Dakle ping-pong - tko tu koga???

Zanima me kako mogu vidjeti kolika je trenutna potrošnja preko mobilnog interneta i da li je itko može vidjeti preko portala Moj A1 ili apllikacije za mobitel, i zašto me bez veze vozaju…

Ako se stvarno potrošnja ne može vidjeti, a za druge usluge može, s obzirom kakva su “pravila igre” unutar tarife, onda je to stvarno smiješno i žalosno … bravo.

 


Odgovora 3

Ovdje ne vidiš potrošnju?

https://moj.a1.hr/postpaid/residential/potrosnja

Za mobitel i kablovski internet vidim, za mobilni internet ne.

Razina korisnika 2

Pozdrav @Doc, sve navedene usluge su registrirane na isto ime? @Ord te dobro upućuje jer naš portal Moj A1 i aplikacija rade na istom principu svim pretplatnicima.

Slobodno nam pošalji privatnu poruku uz navođenje serijskog broja te SIM kartice na kojoj je aktivirana tarifa Mobilni Net L. Provjerimo i povratno ti se javimo s više info.

Odgovori