Riješeno

izdvajanje broja iz VPN-a na bonove

  • 22 February 2018
  • 1 odgovor
  • 237 pregleda

Pozdrav, dakle zvao sam Vas vec nekoliko puta sa željom da se iz obiteljske firme moj boj izvadi iz VPN-a i prebaci na bonove. prvo ste mi rekli da broj nepostoji a zvao sam Vas sa njega....pa ste mi reki da se broj mjenjao (iz istog u isti??) i da vi nevidite broj, a ovaj mjesec kada je došao račun broj je na racunu, stoga Vas Molim da me uputite što trebam napravit.

Hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 27 February 2018, 15:46

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
@mc_024 bok. Moram priznati neobična situacija i nikad nisam imala sličan primjer, a iskustva mi ne fali 🙂 Svakako predlažem da nam pošalješ upit na poslovni@vipnet.hr. Sve ćemo provjeriti i poslati ti povratno očitovanje. Naravno, u e-mailu navedeš o kojem je broju riječ te što bi htio.

Odgovori