Riješeno

Isključenje fiksne linije i interneta bez obrazloženja

  • 14 Listopad 2017
  • 1 odgovor
  • 861 pregled

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Poštovani,
Molim Vas da mi uključite telefon po ne znam koji put , jer nemate ni jedan razlog za isključenje. Fiksna telefonska linija isključena mi je 10.10.2017, a isto i internet . Jednostavno otišao sam u vašu poslovnicu 13.10.2017 i prešao sam na homeboox, jer ste me vi ostavili kao to jedinu mogućnost korištenja interneta. Telefon naravno još mi nije aktiviran preko homeboox-a.
Ne očekujem na mi uskoro uključite telefonsku liniju. To doživljavam kao kaznu ili kao vašu nestručnost!
Koristim vaše usluge 17 godina.
Lp
Zlatko
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 17 Listopad 2017, 12:40

Poštovani,

Molim Vas da mi uključite telefon po ne znam koji put , jer nemate ni jedan razlog za isključenje. Fiksna telefonska linija isključena mi je 10.10.2017, a isto i internet . Jednostavno otišao sam u vašu poslovnicu 13.10.2017 i prešao sam na homeboox, jer ste me vi ostavili kao to jedinu mogućnost korištenja interneta. Telefon naravno još mi nije aktiviran preko homeboox-a.

Ne očekujem na mi uskoro uključite telefonsku liniju. To doživljavam kao kaznu ili kao vašu nestručnost!

Koristim vaše usluge 17 godina.

Lp

Zlatko




Pozdrav Zlatko!



Jesi li uključio Homebox uređaj i testirao uslugu? Na samom Homeboxu dobiješ mogućnost korištenja privremenog broja telefona dok se ne prenese tvoj postojeći što je u potpunosti regularno. No, ne bi smio biti bez usluge tako da te molim da mi u INBOX pošalješ OIB kako bi ti provjerila status.
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Poštovani,
Molim Vas da mi uključite telefon po ne znam koji put , jer nemate ni jedan razlog za isključenje. Fiksna telefonska linija isključena mi je 10.10.2017, a isto i internet . Jednostavno otišao sam u vašu poslovnicu 13.10.2017 i prešao sam na homeboox, jer ste me vi ostavili kao to jedinu mogućnost korištenja interneta. Telefon naravno još mi nije aktiviran preko homeboox-a.
Ne očekujem na mi uskoro uključite telefonsku liniju. To doživljavam kao kaznu ili kao vašu nestručnost!
Koristim vaše usluge 17 godina.
Lp
Zlatko


Pozdrav Zlatko!

Jesi li uključio Homebox uređaj i testirao uslugu? Na samom Homeboxu dobiješ mogućnost korištenja privremenog broja telefona dok se ne prenese tvoj postojeći što je u potpunosti regularno. No, ne bi smio biti bez usluge tako da te molim da mi u INBOX pošalješ OIB kako bi ti provjerila status.

Odgovori