Homebox turbo tarifa

  • 13 Prosinac 2016
  • 38 odgovora
  • 20276 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 38

Razina korisnika 7
Bedž +3
Vidila sam ja sve to, samo i dalje koriste termine koji ne opisuju njihovu uslugu, nego samo dio njihove usluge 😉 I već rekoh, ne samo Tele, nego svi operateri.
Razina korisnika 6
Bedž
Općenilo pojam flat niti kod jednog operatera fiksnog ili mobilnog ne podrazumijeva da je nešto potpuno neograničeno bez ikakvih limita. Ovisi samo koliko visoko i na koji način su ograničenja postavljena.
U uvijetima korištenja Turbo tarife stoji "5. Pretplatnici usluge mogu biti fizičke i pravne osobe.
Homebox/Officebox Turbo tarife dostupne su za aktivaciju u promotivnom periodu od 25.4.2016. do 30.4.2017."

Za sada mi iz VIP-a nisu ništa na ovo odgovorili. Postavio sam im pitanje na facebooku.
Razina korisnika 6
Bedž
Primjećujem da na internetu sada često iskače ova reklama pa me zanima da li to znači da je homebox turbo sada dostupan na svim lokacijama ili se još uvijek tarifa može dobiti samo na unaprijed određenim lokacijama?

@relativity na gotovom svim lokacijama 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
I na tv su stavili, prepalo ih Tele
Razina korisnika 6
Bedž
Da, da vidjeh i na tv-u 😃
Razina korisnika 2
Poz! Istekla mi se stara internet tarifa uzeo bi homebox turbo pa me zanima dal mogu uzeti samo tarifu bez uređaja pošto mi je uređaj ostao od prijašnje tarife?
Imam ovu tarifu, i već nekoliko dana brzina ne prelazi 1Mbps, na stranici routera prikazuje pod trenutni mjesec potrošeno je 33.16gb od mogućih 100gb i da je signalna traka puna, ali brzina ne raste čak ni od 0:00-08:00 i konstantno je na 1Mbps, na routeru uredno blica lampica koja govori da se radi o 4G mreži i antene su uredno postavljene, do prije 3 dana je sve bilo odlično i bez zamjerke i brzina bi obično bila 50 pa do 70Mbps, ja jesam heavy user ali od kad imam ovu tarifu samo sam jednom potrošio svih 100gb tako da je ovih 1Mbps jako razočaravajuće, imajte na umu da je ovo napisano 29.09. i da sam potrošio samo 33gb a brzina je pala. Slao sam poruke na fb ali VIP nikako odgovoriti i reći o čemu se zapravo radi, čak sam im i priložio i sliku kao dokaz da nije prijeđeno ograničenje od 100gb (a stavit ću je i ovdje). Zahtjevam nekakav odgovor i dali je netko od vas imao ovo iskustvo? Hvala!!
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Mihael99 - moj savjet je da nazoveš SZK i pratiš putanju do tehničara jer jedino ti oni mogu pomoć i vidjeti brzinu u sustavu, sredit eventualnu grešku.
@Mihael99
Kada si potpisao ugovor, odnosno kada si počeo koristiti uslugu?
Vjerujem da je sada u novom mjesecu sve OK sa brzinom.

Odgovori