Najbolji odgovor od A1_Sanja
Pogledaj originalČudni pozivi
Zovu me ljudi sa raznih brojeva koje nemam u imeniku i kažu da sam ja njih prethodno zvala. Brojevi imaju normalan pozivni broj +385 91/98/99/95... te se nikad ne ponavlja isti broj, osim kad me netko uporno zove više puta u jednom danu. Na mom popisu poziva nema zapisa o pozivu prema tim brojevima. To se događa barem jednom mjesečno. Isto se događa i mom bratu (imamo zajedničku pretplatu). Je li moguće da te ljude netko drugi zove koristeći moj broj mobitela ili se radi o nekoj drugoj vrsti prevare? Što učiniti da se to zaustavi?
Nemamo multisim. Nisu mu poznati brojevi. A priča je uvijek ista... bez pozdrava i predstavljanja, samo kažu "netko me zvao s ovog broja" , "vi ste zvali mog tatu/mamu/ženu..." ili "susjed mi je dao ovaj broj i rekao da me nešto trebate". I onda još oni nas prvi pitaju tko smo... :?
@marina nadam se da je nastala situacija riješena, te nas sve zanima ako to je, na koji način. Inače, voljela bih napomenuti ukoliko provjereno nije riječ o tehničkoj poteškoći, možeš svakako napraviti prijavu uznemiravanja. Prijava/Zahtjev o uznemiravanju treba obavezno sadržavati slijedeće:
1. Korisničke podatke (ime i prezime, adresa)
2. Kopija osobne iskaznice ili važeći dokument sa slikom koji će potvrditi korisnikov identitet
3. Podatke o tome kada je i koliko puta pozivan/a (uznemiravan/a), datume uznemiravanja
4. Opis na koji način je uznemiravan/a (prijetnje, samo pozivanja ili nešto treće - navesti što), sa kojeg broja je pozvan ili je skriveni broj
5. Na kraju Prijave/Zahtjeva korisnik treba navesti „Molim poduzimanje odgovarajućih mjera zaštite“
6. Potpis vlasnika na prijavi/zahtjevu
1. Korisničke podatke (ime i prezime, adresa)
2. Kopija osobne iskaznice ili važeći dokument sa slikom koji će potvrditi korisnikov identitet
3. Podatke o tome kada je i koliko puta pozivan/a (uznemiravan/a), datume uznemiravanja
4. Opis na koji način je uznemiravan/a (prijetnje, samo pozivanja ili nešto treće - navesti što), sa kojeg broja je pozvan ili je skriveni broj
5. Na kraju Prijave/Zahtjeva korisnik treba navesti „Molim poduzimanje odgovarajućih mjera zaštite“
6. Potpis vlasnika na prijavi/zahtjevu
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.