Riješeno

surferica

  • 12 August 2021
  • 2 odgovora
  • 213 pregleda

Poštovani zašto se čeka tako dugo na produljene tarife ako nam istekne bon a nismo na vrijeme uplatili? Također ako istu tarifu aktiviramo ručno zašto nam se ne dodjele gige i minute iz prošlog mjeseca a aktivirali smo istu tarifu preko a1 aplikacije. Nije li ovo prevara nigdje ne piše da moramo automatski čekati da nam se aktivira tarifa?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 13 August 2021, 23:39

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 5
Bedž +6

Evo ovo piše u uvjetima, pa bi bilo najbolje da nazoveš szk, samo ti oni mogu provjeriti gdi je zapelo

 

9. Neiskorišteni iznos uključenih minuta, SMS poruka i MB iz jednog razdoblja korištenja tarife prenosi se u sljedeća
razdoblja korištenja tarife, ako je Korisnik nastavio koristiti Tarifu, bez prekida većeg od 30 dana ili prelaska na drugu 
tarifu. Preostali uniti će se vraćati korisnicima koji od trenutka pada na Start na bonove unutar 30 dana obnove svoj 
račun i ponovno se vrate na isti tarifni model.

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Kreso sibinj rok za aktivaciju tarife ili povrat nepotrošenih MB je 24h. Ako je situacija još aktualna, možeš nam se javiti na 0800 091 091 kao što ti je savjetovala @nickno, a možeš nam i poslati svoj broj OVDJE

Odgovori