Riješeno

Krivi bon

  • 26 January 2024
  • 1 odgovor
  • 74 pregleda

Prodavačica mi je dala krivi a1 bon, skužila tek kad sam došla doma. Ujutro ću nazad u trgovinu ali me zanima dali se uopće rade storniranja na bonove?

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 26 January 2024, 12:53

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Kaate_s, bon možeš probati reklamirati na prodajnom mjestu na kojem je kupljen ili možeš e-mailom na sluzba.za.korisnike@a1.hr poslati zahtjev za povrat neiskorištenih sredstava s bona. Zahtjev treba biti vlastoručno potpisan i sadržavati sljedeće elemente: 

  • način na koji želiš povrat sredstava (na tekući račun ili prebacivanje iznosa na neki broj na bonove u našoj mreži).
  • IBAN tekućeg računa (ako se radi o povratu na tekući račun)
  • Iznos neiskorištenog bona
  • Presliku kupljenog bon/serijski broj bona
  • Presliku obje stranice osobne iskaznice

Odgovori