Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalWebshop
Pozz, zanime me zasto se ne mogu ulogirat na webshop da mogu obaviti kupnju mobitela? (Radi se o produljenju ugovora)
Vjerojatno trenutno ne radi pa pokušaj kasnije. A nije li jednostavnije i brže skoknuti do centra i tamo sve ugovoriti, uzeti uređaj? 😉 Mislim, slijedeća tema može biti "kada mi stiže mobitel" ili "nisam dobio/la mobitel"... 😉
Hvala na odg😊 nisam sigurna ali mislim da nije ista cijena na webshopu i na prodajnom mjestu. Na prodajnom mjestu je dosta skuplje😏
Provjeri, pitaj možeš li dobiti pod istim uvjetima jer dosta je problema znalo biti s narudžbama, isporukama. Pa čekaj Ugovor pa čekaj mob. Svojedobno je bilo da možeš naručiti u kojem centru te čeka mob. Ali iz iskustva radije otiđem i riješim na licu mjesta. 😉
To je istina najbolje na licu mjesta sve saznat👌🏻 Zahvaljujem 😃
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.