Riješeno

Webshop

  • 5 November 2018
  • 4 odgovora
  • 1656 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 9 odgovora
Pozz, zanime me zasto se ne mogu ulogirat na webshop da mogu obaviti kupnju mobitela? (Radi se o produljenju ugovora)
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 5 November 2018, 22:06

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerojatno trenutno ne radi pa pokušaj kasnije. A nije li jednostavnije i brže skoknuti do centra i tamo sve ugovoriti, uzeti uređaj? 😉 Mislim, slijedeća tema može biti "kada mi stiže mobitel" ili "nisam dobio/la mobitel"... 😉
Hvala na odg😊 nisam sigurna ali mislim da nije ista cijena na webshopu i na prodajnom mjestu. Na prodajnom mjestu je dosta skuplje😏
Razina korisnika 7
Bedž +3
Provjeri, pitaj možeš li dobiti pod istim uvjetima jer dosta je problema znalo biti s narudžbama, isporukama. Pa čekaj Ugovor pa čekaj mob. Svojedobno je bilo da možeš naručiti u kojem centru te čeka mob. Ali iz iskustva radije otiđem i riješim na licu mjesta. 😉
To je istina najbolje na licu mjesta sve saznat👌🏻 Zahvaljujem 😃

Odgovori