Riješeno

Vraćanje Amis opreme

  • 6 Prosinac 2017
  • 4 odgovora
  • 8653 pregleda

Poštovani,
Od 8.12.17. prelazimo na Iskon. Do tada koristim VIP uslugu preko Amis ove opreme bez pretplatnickog odnosa. Molim Vas da mi objasnite proceduru vraćanja opreme kako se ne bi dogodilo da mi naplate uređaj.

S poštovanjem
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 8 Prosinac 2017, 21:19

@Ana1 imaš i opciju slanja opreme poštom, na naš račun naravno :)

U tom slučaju šalješ na adresu: Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb, s napomenom: „Povrat Vip opreme – na trošak primatelja"
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Dođe dostavna služba po to i skupi, zadržiš potvrdu da si vratila. U međuvremenu ih deset puta zoveš i podsjećaš da još nisu došli. Nakon što konačno skupe za tri, četiri dana zoveš da ti potvrde da si razdužena. Svejedno čuvaš potvrdu ili još bolje slikaš/skeniraš da te se ne bi sjetili nakon par godina.
@Ana1 imaš i opciju slanja opreme poštom, na naš račun naravno :)

U tom slučaju šalješ na adresu: Agramservis d.o.o., Kanalski put 1, 10000 Zagreb, s napomenom: „Povrat Vip opreme – na trošak primatelja"
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ajde da se napokon i to omogućilo... Dosad su ljudi morali čekat da se dostavna pojavi ?
Da da, slušali smo želje i potrebe i proširili spektar rješenja 😉

Odgovori