Pozz ....mob mi na popravku a zamjenski mi ispao i pukao je ekran,sve radi sam je staklo Oslo,sad me zanima kakva je procedura!?
Najbolji odgovor od A1_Mislav
Pogledaj originalPozz ....mob mi na popravku a zamjenski mi ispao i pukao je ekran,sve radi sam je staklo Oslo,sad me zanima kakva je procedura!?
Najbolji odgovor od A1_Mislav
Pogledaj originalMisliš postupak za predaju tog drugog moba na servis ili za kupnju novog uređaja? Ili misliš na izdavanje zamjenskog moba dok je tvoj na servisu? Ako misliš na izdavanje zamjenskog moba dok je tvoj na servisu to ovisi o dostupnosti zamjenskih mobova, makar A1 nije dužan izdati zamjenski uređaj dok je tvoj na servisu.
Pozz ....mob mi na popravku a zamjenski mi ispao i pukao je ekran,sve radi sam je staklo Oslo,sad me zanima kakva je procedura!?
Pozdrav Stec32. 🙂 Ako si od servisa dobio zamjenski uređaj i svu potrebnu dokumentaciju, sve eventualne izmjene navedenog uređaja moraš dogovoriti direktno s njima u poslovnici u kojoj si i odradio i prvotnu prijavu štete. 🙂
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.