Riješeno

Xiaomi Mi 10T Pro-uključivanje Premium sms-a?

  • 6 January 2021
  • 55 odgovora
  • 2348 pregleda

Pozdrav,

Zna li netko kako uključiti Primanje premium sms-ova?

Pregledao sve opcije i nenađoh.

Hvala!

icon

Najbolji odgovor od zoranp 15 January 2021, 11:37

Pogledaj original

Odgovora 55

Razina korisnika 6
Bedž +6

Držim fige da uspiješ instalirati samsungovu aplikaciju bez problema i da ćeš je pronaći u posebnom pristupu, ali nekako sve mislim da je do tog chata kojeg A1 ne želi omogučiti 🤬😡

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa sad, Android i je Google, a Samsung se najviše slizao sa njim 😂 (googleom) i Google je mnoge Samsungove opcije ugradio u svoje aplikacije 😋. 

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Sad sam se malo više poigrala sa googleovom aplikacijom za poruke. 

Dakle, dovoljno je da pošalješ jedan sms na neki kratki peteroznamenkasti broj, npr. pošalji ? na broj 13232 i aplikacija Poruke će ti se pojaviti u Posebnom pristupu, kao što se i meni pojavila, a rekla sam ti da sam tamo imala samo samsungovu aplikaciju. Sad imam i googletovu 😄, čak i u Secure folderu 😄

Još jedna važna napomena-ako imaš dual sim, možda nećeš primiti sms ako koristiš drugu karticu za sms,koja nije registrirana u banci. Pošto ja imam dvije simice, poslala sam s obje kartice ? na 13232 (nemoj me pitati zašto imam dvije A1 kartice, duga priča 😂), ali sam povratne poruke dobila sa druge kad sam prebacila na prvu koja mi je zadana za sms, s te strane samsungova aplikacija je bolja, puno bolja, a i ljepša od googletove, koja je baš ružna, i uopće ne mogu tapnuti na poruku da vidim detalje.

Hvala ti, sada imam ovo. Danas dobijem sms od tele2 i prije nego sam ovo napravio, a nije mi jasno zašto nedobivam od HPB-a a poslali su nekoliko poruka.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Vidim da imaš dual sim, ako ti tele2 registriran u banci onda probaj tele2 karticu staviti kao zadanu za sms

Ne znam kako je na tvom xiaomiju, ali ja na samsungu mogu postaviti da su mi obje kartice aktivne istovremeno, to sam morala posebno uključiti u postavkama i onda poslije toga odabrati samo koju karticu ću upotrijebljavati za sms, pozive i podatke. Ja isto dobivam smsove od banke, a taj broj (kartica) mi je i namješten kao glavni za sms

Koristim samo jednu karticu i to od A1, bio u tele 2 pa mi poslali sms jer su me uvijek obavještavali kada će mi skinuti sa računa .Sada me zanima dali ću od HPB primati izvješća. Javim uglavnoma ako dođe, onda znam da je sve u redu.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja dobim sms kod svake promjene stanja računa ili kad mi stižu naplate rata, nadam se da će i kod tebe sada biti ok.

Hvala ti na pomoći, poslao sam i HPB banci da mi ponovo pošalju sms da vidim radi li. Mislio sam možda mi stignu ovi što su ranije poslali ali za sada ništa. Sutra dignem nešto love sa bankomata pa onda će sigurno poslati.

Kod Mene na mi 10t pro ,SA tvornickim postavkama,SA jednom karticom od A1,radi ok.Poslao SMS za nagradnu igru,ak to ide pod premium sms

Razina korisnika 2
Bedž +2

Definiranje Premium SMS poruke radi operativni sustav mobilnog uređaja, velikom većinom se radi o porukama koje se šalju na kratkre brojeve sa 5-6 znamenki budući da se tu ne radi o standardnim rezidencijalnim mobilnim brojevima. Po pitanju primanja poruka, čak i ako aplikacija nema pristup Premium SMS porukama, primanje tih poruka bi i dalje trebalo raditi. Sama postavka odnosi se na izbjegavanje moguće naplate slanjem takvih SMS poruka, ne primanjem budući da za primanje SMS poruke ne postoji nikakva naplata.

 

Samim time, poteškoće sa zaprimanjem autorizacijskih poruka u ovom slučaju nemaju veze s tom postavkom, trebalo bi s bankom dodatno provjeriti imaju li poteškoća s vlastitim SMS servisom.

Sa HPB bankom je provjereno i oni kažu da je sve u redu da provjerim kod A1 i vi kažete sve u redu a ja nedobivam obavijesti od HPB-a. Klasika kod nas igranje ping-ponga. Ali nadam se da će sada biti sve uredu. Jedino čudno da sam od Tele 2 dobio sms o računu za 12 mjesec kada (nažalost) prijeđoh u A1.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@zoranp ,možda da probaš i sa onim klasičnim rješavanjem problema nedobivanja sms-ova. 

Poništavanje preusmjerenja ##002# tipka za poziv

Poništavanje zabrane odlaznih poziva #33*0000#tipka za poziv

Poništavanje zabrane dolaznih poziva #35*0000#tipka za poziv

Nakon toga ugasiš i upališ mobitel

Hvala, napravih i to, Danas bih trebao dobiti poruku od HPB- a tako mi jučer rekoše. A što se tiče problema sa Premium porukama ovo mi odgovoriše sa jednog foruma-” MIUI je u prošlosti donio neke probleme s premium SMS-om...”  Kinezima to netreba pa se nezamaraju sa time:laughing:

Danas od A1 dobih sms i neki dan od TELE 2  a od HPB ne a poslali su mi, dali to sve spada u premium SMS?  Iz HPB-a kažu da je kod njih sve u redu.

Hvala!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako piše A1 HR i TELE2, ne mora značiti da su poslani kao premium sms, već su vjerojatno poslani s weba.

Svi brojevi sa 5-6 znamenki su premium brojevi, bez obzira što su od telekoma besplatni.

Pa jesi li probao provjeriti stanje svog računa slanjem sms poruke?

Koliko znam nema te opcije u HPB ili mi oni nisu rekli za nju, iako sam ih pitao, danas im ponovo poslao mail pa me zanima što će mi odgovoriti.

Kod ovih što primih piše- A1 ponuda i TELE 2.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ma od A1 računa stanje. Ako dobiješ poruku sa broja 13232, onda imaš aktiviran premium sms. Ako ne dobiješ, onda je do xiaomija i još nešto moraš aktivirati, možda stvarno chat u aplikaciji poruke. Iako A1 ne pruža uslugu chata, pročitala sam na drugim forumima da se i kod nas može aktivirati, ali ti onda chat ide preko googleovog jigsa, tj.moraš registrirati svoj broj

Poslao i ništa.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Provjera stanja minuta,sms,MB za pretplatnike je slanje  ? na broj 13222.

Mada mi je čudno da nisi dobio odgovor da je to broj za bonove. Ja sam slučajno jednom poslala na broj za pretplatnike i odmah mi je stigla poruka da je to broj za pretplatnike 🤔

Kada sam poslao na 13222 dobih odmah odgovor kolika mi je potrošnja danas do 11.30  i još neke obavijesti ispod. Znači da radi premium sms.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Onda je najvjerojatnije do HPB ipak. Ako ti naplaćuju uslugu (a vjerojatno naplaćuju), reci im da onda tu uslugu i očekuješ dobiti.

Naravno da naplaćuju, zanima me što će mi odgovoriti na mail, ali čudo je da mi je zadnja poruka od HPB-a stigla par dana prije nego sam prešao sa Huaweia na Xiaomi i od tada ništa. Ništa dok osobno neodem u HPB. Hvala ti.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa vjerojatno svaku promjenu moraš prijaviti, ti si promijenio mobitel. Da imaš aplikaciju, morao bi u banku po novi aktivacijski ključ, a možda to vrijedi i za sms banking.

Sve sam im to napisao u mailu ali znaš kako to kod nas ide, možeš se dopisivati do besvjesti ali ništa od toga.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako si se služil verificiranim mejlom onda bi to vrijedilo isto kao da si išao u poslovnicu. A jedini verificirani mejl je, koliko znam, onaj od FINE, tj.onaj koji služi za e-građani. Ovi naši gmailovi, outlookci i ostali ne služe za našu identifikaciju.

Odgovori