Riješeno

puknuto staklo

  • 30 July 2023
  • 5 odgovora
  • 111 pregleda

pozdrav... imam telefon pod ugovorom i osiguranje ekrana.. puklo mi je staklo i gdje i kome se obratiti da se telefon odnese na popravak? unaprijed hvala na odgovoru.. 👍

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 31 July 2023, 23:24

Pogledaj original

Odgovora 5

Mobitel gdi je kupljen papirima koji si dobio i ugovor poslati i dolazi ti po mob

spakiram ga i odnesem gdje sam ga kupio ili prijavim na A1 pa pošalju nekoga po njega?

sjećam se da sam jednom telefon od žene tako popravljao ali se ne sjećam jesam li ga nosio na servis ili su došli po njega.. 

Tak j trebali bi poslati po njega  ako ima osiguranje loma stakla meni dosli isti dan ali nije bio spreman mob i papiri

ok.. puno hvala na odgovorima... 👍

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @otrodotro,  nastanak štetnog događaja odnosno osiguranog slučaja (npr. lom ekrana) prvo i obavezno osobno prijavljuješ L’AMIE Službi za korisnike, na jedan od sljedećih načina:

  • putem Moj A1 aplikacije ili Moj A1 portala, svaki dan od 0-24h
  • na web stranicama L’AMIE https://www.lamie-direct.com/a1hr/ostecenje/?step=login
  • pozivom L’AMIE Službi za korisnike na broj 0800 8084, unutar radnog vremena L’AMIE korisničke podrške od ponedjeljka do petka od 9:00h do 17:00h

U trenutku prijave štetnog događaja, trebaš odabrati na koji način ćeš dostaviti oštećeni uređaj ovlaštenom servisu: putem dostavne službe, putem poštanskog ureda ili putem A1 poslovnice.

Odgovori