Danas sam u 10: 20 bio u vašem centru u Aveni mailu u vezi kvara na mobitelu.
Koristim multi sim uslugu.
U uređaju je bila ne glavna 1 kartica već druga ili treća nebitno.
Vaš djelatnik uopće nije gledao koju karticu mjenja već je rekao da će napraviti zamjenu kartice na što sam mu rekao da pazi jer radi se o multi simu.
Naravno deaktivirao je pogrešnu karticu ne gledajući koju mijenja i izbrisao mi sve kontakte sa glavne kartice.
Naravno da sam dok sam skužio bio dobrih sat vremena nedostupan jer vaš djelatnik kao zna što radi a ne zna ništa.
Trenutno radi obiteljskih obaveza i bolesti brata moram biti dostupan 24 sata.
Što bi bilo da su me zvali iz bolnice radi brata ili mi se brat javlja a ja nedostupan greškom vašeg djelatnika.
Ubacio sam karicu opet u uređaj i naravno aparat ne može na mrežu.
Postupak djelatnika je ne prihvatljivo jer mogao je odmah reći da odnesem aparat u servis a ne ovo sa karticom.
Radi ovoga doslovce razmišljam otići sa mreže i ukinuti i TV i net doma.
E da tip me pita za net i TV doma. Kažem mu da već imam A1 tv i net doma na što me on zbunjeno kaže da to ne vidi.
To nije prvi puta da kada nešto tražim a očito radi ovoga više neću kažu da kao nemam net i TV u A1 a računi stižu.
Mjesečno od mene dobivate oko 600 kuna a očito će to drugom operateru dobro doći.
Doslovce mi je puna kapa vaše kao usluge i brige za korisnike.
Sa štovanjem
Najbolji odgovor od A1_IvanaN
Pogledaj original