Riješeno

Povrat mobitela


Dobar dan, prije 9 dana naručila sam mobitel. Mobitel je plaćen jednokratno, otvorena je samo kutija, nije ni skinuta zaštitna folija niti je upaljen. Imam još uvijek kutiju u kojoj je mobitel stigao i sve papire. Zanima me postoji li mogućnost povrata jer nigdje ni na webshopu ni u aplikaciji nemam uopće u vidu da je mobitel kupljen niti informacije o njemu pa ne znam je li moguće?

icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvatska 28 March 2024, 17:55

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 6
Bedž +6

A zašto bi ga vratila ako si ga platila i imaš papire? Di si ti kupila mobitel? Na njuškalu? A želiš ga vratiti A1? Po kojoj to logici?

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Katarina_P molim  te samo nam dostavi svoje podatke  OVDJE pa ćemo provjeriti.

@nickno Oprosti, ali tražila sam stručno mišljenje. I ne moraš tako biti bezobrazan, čemu agresiva. Mobitel je kupljen u aplikaciji A1, ne na njuškalu i nema mi opcije da ga vratim. Vratila bi ga jer mi se ne sviđa veličina, premali je i ne kužim u čemu je tvoj problem da napišeš ovakvu poruku. Poslala sam upit mogu li ga vratiti i trebao mi je jednostavni odgovor da ili ne. Tebi nema logike, jer si očito i sam nelogičan.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Katarina_P , nelogično mi je da ako si ga kupila i to preko A1 aplikacije, da u njoj ne postoji dokaz da si ga kupila, jer na osnovu čega bi ti iskoristila svoje pravo (koje valjda znaju već i ptice na grani)na povrat uređaja kupljenog na daljinu unutar 14 dana od njegovog primitka? 

Moj zaključak da je mobitel kupljen na njuškalu proizašao je upravo iz tvojih podataka koje si sama dala, javna je tajna da hrpetina preprodavača na njuškalu prodavaju mobitele koji imaju ugovore od teleoperatera, a ti platila gotovinom odjednom. Hah, opet tipično za njuškalo. 

Razina korisnika 7
Bedž +4

@nickno ne kupuju svi preko njuškala kao ti svoje ultre….

Razina korisnika 6
Bedž +6

@daworin , ja svoje mobitele kupujem isključivo od SD ili kao ovu novu S24 ultru direktno od Samsunga. Nikad ih ne bih kupila sa njuškala. Tamo su većinom neki muljatori.

@nickno Pa i meni je logicno da bi bilo dokaza al ga ja nemam, vidim da si ti jedna od onih tipicnih gospođa koje nema ju što pametnijeg nego vrijeđati druge.Svi su dobrodošli komentirati, pod uvjetom da su pristojni a ne da optužuju nekoga da je nešto kupijo sa Njuškala pa sad pokušava podvaliti to A1, a i to ako to misliš postoje puno ljepsi nacini za to reći, a ne biti ovako bahat i bezobrazan. Da sam tražila tvoje mišljenje pitala bih te za njega, a te svoje sumlje i pretpostavke ostavi za sebe. Rekla sam ti i govorim ti još jednom, molim te ne mješaj se ako ćeš me pljuvati i govoriti takve stvari o meni. Ako nemaš nikakav savjet mogu li ga vratiti ili ne, nemoj se truditi odgovarati na moju poruku. I nebi imala sa tobom problema da nisi tako bezobrazna. Platila sam ga gotovinom jer mi nisu dali popusta na pretplatu kako sam ga izvorno htjela uzeti. A i opet ti sa svojim Njuškalom. Pretjerala si ga, sta bi trebala ti slikati kutiju da utulis u mozak da je mobitel kupljen sa aplikacije. Da vidim dokaz na aplikaciji osim mailova od dostave, nebi ode postavljala pitanja i imala posla s ovakvima kao  ti.

 

I da usput mobitel je kupljen iz izbora mobitela koji se kupljuju na pretplatu

To je taj mobitel

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Katarina_P , oprosti, nisam te htjela uvrijediti, i ne moraš nikom dokazivati da si mob kupila od A1, dovoljno je bilo to kaj si napisala da jesi. 

IPhone 14 je odličan mob, šteta kaj ga ne želiš zadržati, a onda je to malo problem i za A1, jer ga više ne može prodati kao novi. 

Odgovori