Riješeno

otkazivanje narudzbe

  • 24 February 2024
  • 3 odgovora
  • 63 pregleda

Pozdrav, željela bih otkazati narudžbu br. 20216694, koja je još u obradi, te me zanima kako da mi se vrate sredstva, koja sam platila karticom, na moj račun. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 24 February 2024, 10:08

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +3

Za storniranje narudžbe slobodno se javi našim kolegama na broju 0800 091 091. 🙂

Poštovani, javila sam se na navedeni broj, te su mi rekli da samo odbijem narudžbu, ali ja sam jedan dio novaca uplatila, trebam li zahtjev za povrat poslati na dan kada će narudžba biti odbijena? Treba li još nešto od dokumenata osim preslika IBANA?

@valentinakrklec182 pozdrav, potrebno je da nam u privitku maila pošalješ vlastoručno potpisani zahtjev za povrat sredstava i obostranu presliku osobne iskaznice. Zahtjev treba sadržavati sljedeće podatke: naziv banke, IBAN, ime i prezime vlasnika računa i IMEI uređaja. Povrat će biti odrađen tek nakon što zaprimimo uređaj za koji se traži povrat. Naša mail adresa: sluzba.za.korisnike@a1.hr.

Odgovori