Riješeno

Lenovo Tab M9

  • 22 February 2024
  • 7 odgovora
  • 78 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

dakle radi se o doticnom tabletu kupljenog kod vas,pa me zanima tehnicke stvari npr, tablet se upari sa PC preko Bluethoot-a,ali se i veza prekine i tako stalno probao sam i reset i sve ali uvjek tako,znaci upareno ali nepovezano,kad su uspije povezati traje svega par sekundi i prekine,ako iko zna sto sad ili servis

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Lejla 23 February 2024, 17:00

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Darko pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem uređaja. Jesi li testirao uslugu uparivanja na bluetooth putem nekog drugog uređaja i javlja li se ista situacija? Slobodno u međuvremenu možeš provjere napraviti i s ovlaštenim servisom za Lenovo uređaje po sljedećim kontakt podacima Tech Doctor d.o.o., Radnička cesta 1A, 10000 Zagreb, broj telefona 01 6188 511, radno vrijeme pon - pet 9 - 17 h. 

da mobitel se normalno spoji i ne prekida,znaci ostaje spojen

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Darko pozdrav, u tvojem slučaju bi informacije trebalo provjeriti s ovlaštenim servisom kako se drugi uređaji uredno spajaju putem bluetooth povezivanja. 

Zvao sam dotnicni Tech Doctor d.o.o., Radnička cesta 1A,i kažu da oni nemaju nikakve veze sa Lenovo proizvodima ,i koga sada nazvati????

@Darko žao mi je što je došlo do nesporazuma. Ovlašteni servis za uređaje Lenovo tablete je tvrtka Zel-Cos d.o.o., adresa: Ulica grada Chicaga 28, Zagreb, telefon: 01/3033 120, radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 8h do 17h,mail adresa: servis@zel-cos.hr,  http://www.zel-cos.hr.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa nije kupio tablet u slobodnoj prodaji, nego od vas, A1, i vi ste dužni zaprimiti i poslati uređaj na servis, i eventualno zamijeniti ako se neda popraviti. A vi ni sami ne znate koji su VAŠI ovlašteni servisi nego šetate čovjeka 🙄

Razina korisnika 2
Bedž +3

@nickno pozdrav, korisniku smo proslijedili isprike radi ne namjerne omaške u komunikaciji kontakt podataka servisa. Naravno ako je potrebno uređaj proslijediti na servis, slobodno se može navratiti na naše prodajno mjesto kako bi kolege proslijedili uređaj u ovlašteni servis. Informacije prije slanja uređaja na servis se mogu provjeriti putem e-maila ili telefonskim putem. 

Odgovori