Riješeno

Lenovo Tab M9

  • 22 February 2024
  • 7 odgovora
  • 82 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

dakle radi se o doticnom tabletu kupljenog kod vas,pa me zanima tehnicke stvari npr, tablet se upari sa PC preko Bluethoot-a,ali se i veza prekine i tako stalno probao sam i reset i sve ali uvjek tako,znaci upareno ali nepovezano,kad su uspije povezati traje svega par sekundi i prekine,ako iko zna sto sad ili servis

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Lejla 23 February 2024, 17:00

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 2
Bedž +3

@nickno pozdrav, korisniku smo proslijedili isprike radi ne namjerne omaške u komunikaciji kontakt podataka servisa. Naravno ako je potrebno uređaj proslijediti na servis, slobodno se može navratiti na naše prodajno mjesto kako bi kolege proslijedili uređaj u ovlašteni servis. Informacije prije slanja uređaja na servis se mogu provjeriti putem e-maila ili telefonskim putem. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa nije kupio tablet u slobodnoj prodaji, nego od vas, A1, i vi ste dužni zaprimiti i poslati uređaj na servis, i eventualno zamijeniti ako se neda popraviti. A vi ni sami ne znate koji su VAŠI ovlašteni servisi nego šetate čovjeka 🙄

@Darko žao mi je što je došlo do nesporazuma. Ovlašteni servis za uređaje Lenovo tablete je tvrtka Zel-Cos d.o.o., adresa: Ulica grada Chicaga 28, Zagreb, telefon: 01/3033 120, radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 8h do 17h,mail adresa: servis@zel-cos.hr,  http://www.zel-cos.hr.

Zvao sam dotnicni Tech Doctor d.o.o., Radnička cesta 1A,i kažu da oni nemaju nikakve veze sa Lenovo proizvodima ,i koga sada nazvati????

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Darko pozdrav, u tvojem slučaju bi informacije trebalo provjeriti s ovlaštenim servisom kako se drugi uređaji uredno spajaju putem bluetooth povezivanja. 

da mobitel se normalno spoji i ne prekida,znaci ostaje spojen

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Darko pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem uređaja. Jesi li testirao uslugu uparivanja na bluetooth putem nekog drugog uređaja i javlja li se ista situacija? Slobodno u međuvremenu možeš provjere napraviti i s ovlaštenim servisom za Lenovo uređaje po sljedećim kontakt podacima Tech Doctor d.o.o., Radnička cesta 1A, 10000 Zagreb, broj telefona 01 6188 511, radno vrijeme pon - pet 9 - 17 h. 

Odgovori