Riješeno

Dostava uređaja S24U, novi korisnik.

  • 29 January 2024
  • 14 odgovora
  • 331 pregled

Pozdrav,

novi sam korisnik tj. biti ću od srijede 31.1.2024(datum prijenosa broja). Prednaručio sam S24U, zanima me imate li uređaje na stanju u RH ili naručujete prema dobivenoj narudžbi. Koliko je okvirno vrijeme dostave? Link na koji me navodi Vaša podrška za provjeru stanja zahtjeva, kaže da je još u procesu obrade i da je okvirno vrijeme rješavanja zahtjeva 5 dana… Prošlo je 5 dana od transakcije… Gdje mogu pratiti status dostave uređaja?

Edit: Kada me agent kontaktirao oko potvrde narudžbe, rečeno je da će biti isporučeno, nakon što se plati dio koji se plaća odmah.

icon

Najbolji odgovor od nickno 29 January 2024, 10:37

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja sam isto prednaručila prije 5 dana, ali direkt od Samsunga na webu. Moja ultra još nije ni zapakirana 😂, isto je u stanju obrade,tj.zatražena je dostava. Tamo je pisalo da će prednarudžbe ići s datumom 30.01.ili do isteka zaliha, to znači da bi se sutra moje stanje trebalo pomaknuti na 4 ili 5, bum znala sutra.

 

@nickno

A post je rađen primarno jer sam dobio dojam da imaju na stanju. Zbog ograničenog broja uređaja te rezervacije dostupnih, nedostupnost pojedinih boja, a i to što mi je rečeno da će biti isporučeno nakon što platim dio koji se plaća odmah. 

Evo maloprije sam dobio obavijest HR pošte o najavi pošiljke i zaprimljenom paketu. Sada ćemo vidjeti koliko će trebati HR pošti da dostave.

Na whatsappu kažu da još obrađuju, a pošta da je paket kod njih…

Sim karticu mi je dostavio DPD, a mob dostavlja pošta… Također jedan veliki W T F moment xd… Radije bi da je obrnuto.

@nickno

“Tamo je pisalo da će prednarudžbe ići s datumom 30.01.ili do isteka zaliha”

Do 30.01. vrijede pogodnosti tj. njihova ponuda x2 memorije, trade in-a itd. Trebali bi isporučivati što prije nakon narudžbe. Prijatelj i ja smo prednaručili s22+ preko samsungovog webshopa. Znači isti mob, ista boja, naručeno na isti dan. Moj je isporučen nakon par dana, a njegov nakon tjedan i pol.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Meni je baš pisalo da će prednarudžba s datumom 24.01.ići 30.01.tek na otpremu, a sad kad bum je dobila-nadam se još ovaj tjedan 😁

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja bum dobila svoju ultru do sutra 😁. Kak ti stojiš?

@nickno 

Trebala je danas biti dostavljena, ali eto nema nikoga doma da preuzme. Moram sutra do poštanskog ureda nakon posla.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@DomagojB , koji datum Usluga zs Google Play (Google Play Services)  piše tebi u Postavkama o softveru

@nickno 1.7.2023

Razina korisnika 6
Bedž +6

I meni isto. Pokušala sam dobiti odgovor od Samsunga kako to, jer kad ideš provjeriti ima li ažuriranja, piše da je to najnovija verzija. Samsung mi poklopio slušalicu. Samsung ovlašteni servis Smart Servis mi poklopio slušalicu.  Podrška u Samsung Membersu me preusmjerava na ove koji mi poklapaju slušalicu.Do Google supporta ne mogu doći,tj.odgovara mi bot sa 1000 imena i samo me preusmjerava na novu "podršku". Svi slični upiti (za S23 mobove) na Google helpu zaključani. S23-ce su zapele na toj verziji iz srpnja nakon reseta na tvorničke postavke. Na pitanje da li su mi podvalili korišteni mobitel svi mi poklope slušalicu. Google me cenzurirao na Google Trgovini, kaže da kršim njihova pravila o recenzijama, kad sam se htjela žaliti da ne kršim nikakva pravila odgovore mi da recenzija nije moja 😅

A u Google Playu sam napisala da sam uspjela nadograditi Google play services i to kroz Postavke>Aplikacije>dođeš do te app, skrolaš dolje gdje piše otkud je instalirana, tapneš na Google Play, odvede te u trgovinu i tamo piše Ažuriraj. Nakon ažuriranja ništa se ne desi (mob bi se trebal nanovo pokrenut) piše najnovija verzija ( provjereno na ApkMirror), ali u Postavkama o softveru i dalje piše 1.7.2023.

@nickno Znam da… Ista stvar mi je bila i na S22+.. Ostali brandovi isto imaju taj problem. Koliko sam  skužio čitajući forume, krivac je google i da čak i njihovi pixel mobiteli imaju isti bug.

@nickno Išao sam iz znatiželje baš pogledat na očev mob(A54) njemu je bio 9mj 2023 updejt i imao je ažuriranje sad je na updejtu iz siječnja 2024

Razina korisnika 6
Bedž +6

Bug se može riješiti tak da se sa ApkMirror downloada Googleova app Main Component. Znam da sam tu app imala na S21 Ultri, kroz Galaxy Store ju je Samsung prisilno skinuo na moj mob, ali sad te aplikacije više nemam na S21 Ultri, valjda ju je Samsung ili Google uklonio kak ju je i stavio-bez mojeg znanja

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo sad sam po drugi put updejtala aplikaciju kroz Google Play, i sad imam verziju od 12.02.2024., a u telefonu i dalje piše 1.srpnja 2023. Dobila i odgovor od Sona iz Googlea, koji na kraju ipak nije bio bot  😅 koji je rekao da se obratim Samsungu, jer on vidi da imam zadnju verziju, a zašto se to ne prikazuje u mobitelu pitanje je Samsungovog softvera.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Danas sletio drugi upgrade softvera. Napokon ispravljen bug sa Google Play Services. Nakon nadogradnje može se preuzeti najnovija verzija GPS (87 MB) i sad piše 1.sječnja 2024.

Izgleda da je Samsung počeo puštati nadogradnje svima istovremeno.

Odgovori