Riješeno

Connectivity Concerns with Mobile Device

  • 15 November 2023
  • 5 odgovora
  • 57 pregleda

I've been experiencing some issues with the connectivity of my mobile device. It seems to have intermittent connection problems, affecting both Wi-Fi and mobile data. I've tried troubleshooting on my own, but the problem persists. Any advice on how to diagnose and fix these connectivity issues would be greatly appreciated.

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 15 November 2023, 13:47

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

Hi @nexusiceland. Send us your information (OIB, phone number) HERE for a more detailed service check. 

 

 

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Hah zanimljiv najbolji odgovor! Ne znam što će vam pomoći OIB od stranog državljanina al dobro možda vam i pomogne.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@daworin strani državljanin može imati OIB i u tom slučaju ima mogućnost aktivirati uslugu bez ugovorne obveze. U slučaju da usluga ne glasi na njega, vjerujem da će korisnik navesti OIB vlasnika usluge :)  

Razina korisnika 7
Bedž +4

A1_Dolores i jeste riješili? Znači ja dam svoj OIB u A1 Austrija i mogu uzeti neku mobilnu uslugu na pretplatu nebitno što nisam austrijski državljanin?

Razina korisnika 6
Bedž +6

@daworin , u Hrvatskoj ima preko 100.000 indijaca, nepalaca, pakistanaca, tajvanaca, da bi mogli dobiti plaću moraju imati naš oib. Imamo i mi u firmu 10 indijaca..i nijedan ne govori hrvatski, ali imaju naš oib (ne i državljanstvo).

Odgovori