Riješeno

A1 Xplore tv problem

  • 6 March 2024
  • 3 odgovora
  • 149 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Pozdrav.

Imam optički internet i televiziju u A1.Uzeo sam i ovaj njihov tv Samsung tv Tizen sto imaju jos u ponudi.

Probao sam se ulogirati sa svojim podacima na aplikaciju koja je instalirana na tom tv (Xplore tv aplikacija),i neće da radi.

Zvao sam sluzbu,kao imam stari paket,napravit ce novi paket pa cu moci gledati na jos jednome “velikom ekranu” istovremeno programe,povečat će mi internet na neku Mega opciju,i sve to za 2 eura vise na računu.

Sad to sve funkcionira,ali račun je 4,90 eura veći.

Napisao sam prigovor,čekam odgovor.

Isto tako na Huawei mob koji imam mogu se ulogirati na aplikaciju,ali kada prebacujem na tv ima zvuk,a nema slike,dok na mobitelu sve radi.

Kada hocu prebaciti sliku sa svojim Samsung mobitelom,onda sve funkcionira,pa ne kuizm kako to?

Hvala

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 6 March 2024, 17:06

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @gele  molim te pošalji nam svoje podatke OVDJE da provjerimo tvoj paket usluga i da li je promjena na paket iz aktualnog portelja naših fiksnih usluga napravljena. Provjerimo svakako i poteškoću koju si spomenuo. Vezano za prigovor kojeg navodiš da si poslao, odgovor možeš očekivati unutar roka od 15 dana. 

Pozdrav @gele  molim te pošalji nam svoje podatke OVDJE da provjerimo tvoj paket usluga i da li je promjena na paket iz aktualnog portelja naših fiksnih usluga napravljena. Provjerimo svakako i poteškoću koju si spomenuo. Vezano za prigovor kojeg navodiš da si poslao, odgovor možeš očekivati unutar roka od 15 dana. 

Rok od 15 dana za odgovor,a 14 dana od sklapanja ugovora mogu odustati,bas ste lukavi,ali nisu svi glupi....

Razina korisnika 2
Bedž +3

@gele rok od 14 dana počinje teći od dana prihvata ponude što je, kod fiksnih usluga, osim Homeboxa, plaćanjem prvog računa. Za sve detalje oko usluge, slobodno nam se javi OVDJE.

Odgovori