PITANJE

Nekorektna komunikacija

  • 20 Srpanj 2019
  • 5 odgovora
  • 316 pregleda

Pozdrav,
Nedavno sam bez obavijesti dobio raćun uvećan za 100 kuna i nakon kontakta s vašim operaterom objašnjeno mi je da je moja brzina bila promocijska na dvije godine i da me može vratiti na staru brzinu 50 mbs te da uplatim umanjeni račun ako ne želim novi ugovor na dvije godine, a sve navedeno možete provjeriti jer snimate sve pozive . Primjetio sam da mi je brzina sad 10 mbs i nakon razgovora s Vašim operaterom rečeno mi je da mi je operater krivo rekao i sad mi je ponuđena opcija povećanja na Turbo brzinu uz novi ugovor na dvije godine. S obzirom da sam i prije imao povoljnije ponude drugi operatera kao npr optiku, ali zbog razloga da nisam imao nikakvih problema s uslugom promjena operatera mi nije bila opcija za razmišljanje sve dok nisam sad poslje razgovora s Vama vidio da istu Turbo opciju nudite bez ugovorne obveze što je najblaže rečeno bezobrazno prema vašim dugogodišnjim pretplatnicima.
Pitanje je zašto ste sad postali nekorektni i nakon što ste mi rekli da mi ostaje brzina 50 mbs spustili je na 10mbs te me ucjenjujete brzinom i potpisom ugovora na dvije godine i zašto ste korektniji prema novim pretplatnicima koji za istu cijenu dobijaju veću brzinu bez vezanja ugovorom.

Lp

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
Brzina je takva kakva je na dan potpisa Ugovora. Znači, na dan potpisa si imao 10 a promocijska je bila 50 i trajala je dvije godine. Sad kad ti je isteklo dvije godine, vraća ti se na brzinu koju si potpisao ali nisi ugovorno obvezan, odnosno možeś otići kad poželiš. Dok ne odeš, brzina je takva kakvu si potpisao i Ugovor vrijedi dok ga ne raskineš ali ponavljam, nisi vezan i možeš otići. Da bi brzina i cijena bila po novim uvjetima (i vjerojatno jeftinije nego si dosad plaćao) produženje Ugovorne obveze je obvezujuće da bi prihvatio nove uvjete, brzinu i Ugovornu obvezu na 24. Tako je kod svih.
Brzima nije bila 50 nego 80 i operater je rekao da se vraća na 50 ( ako je on krivo rekao to je njegova , a btw još uvijek imam snimljena tu komunikaciju ) i pored toga kako to da novi korisnici imaju turbo brzinu bez ugovorne obveze, a stari korisnike se vraća na najmanju brzinu. Naravno svatko sam kreira odnose s korisnicima i ja to poštujem samo kao što sam prije iz razloga ok komunikacije odbijao povoljnije ponude sad ću se odlučiti za drugog operatera pa i da ne bude povoljnija ponuda jer je to sad stvar principa.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Brzina se vraća na onu potpisanu, ne gledajući promocijsku. Eh, sad... vjerojatno djelatnik/ca nije ulazio/la ili nema mogućnosti vidjeti što si ti potpisao pa je rekao/la minimum trenutno dostupnih. Zamisli da si potpisao prije dvije godine 50 a trenutna ponuda je minimalno 150 pa sad svima džabe povećaju na 150 bez da potpisuju vjernost. Nečim te moraju privući, ne ide to tako, nažalost. Uostalom, nitko te ne sprječava da ako već moraš potpisati novu UO da prebaciš na bnet. Isti kabel, 15 kuna turbo bez UO a oni neka se rješavaju papirologije i opreme tako da će ti uzeti router i dati novi a praktički nečeš ništa mijenjati. ;)

Ako misliš da si zakinut, napiši prigovor i pošalji pa možda ti se posreći. 😉
Razina korisnika 2
Odjavi uslugu i ako nema ništa što bi tebi odgovaralo kod drugih operatera postani A1 novi korisnik bez UO i stvar riješena kod A1 ti je uvijek tako nikad ne znaš na čemu si sa njima.....Mani se prigovora gubljenje vremena!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne znam o kojoj usluzi se radi ali ako imaš fiksnu telefoniju, pazi da odjavom ne izgubiš fiksni broj (ako ti je bitan). Ponekad i glupi prelazak s a1 na bnet ishodi popuste a infrastruktura provjerena i ista. 😉

Odgovori