Nedavno sam bez obavijesti dobio raćun uvećan za 100 kuna i nakon kontakta s vašim operaterom objašnjeno mi je da je moja brzina bila promocijska na dvije godine i da me može vratiti na staru brzinu 50 mbs te da uplatim umanjeni račun ako ne želim novi ugovor na dvije godine, a sve navedeno možete provjeriti jer snimate sve pozive . Primjetio sam da mi je brzina sad 10 mbs i nakon razgovora s Vašim operaterom rečeno mi je da mi je operater krivo rekao i sad mi je ponuđena opcija povećanja na Turbo brzinu uz novi ugovor na dvije godine. S obzirom da sam i prije imao povoljnije ponude drugi operatera kao npr optiku, ali zbog razloga da nisam imao nikakvih problema s uslugom promjena operatera mi nije bila opcija za razmišljanje sve dok nisam sad poslje razgovora s Vama vidio da istu Turbo opciju nudite bez ugovorne obveze što je najblaže rečeno bezobrazno prema vašim dugogodišnjim pretplatnicima.
Pitanje je zašto ste sad postali nekorektni i nakon što ste mi rekli da mi ostaje brzina 50 mbs spustili je na 10mbs te me ucjenjujete brzinom i potpisom ugovora na dvije godine i zašto ste korektniji prema novim pretplatnicima koji za istu cijenu dobijaju veću brzinu bez vezanja ugovorom.
Lp
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj original