Riješeno

ZTE 283+ dyndns i otvaranje portova

  • 21 January 2017
  • 74 odgovora
  • 21140 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 74

Molio bih Vas pomoć oko preusmjeravanja portova na Vašem hombox-u.
Imam još 4 dana testnog perioda ako to ne riješim do ponedjeljka otkazujem ugovor jer mi treba isključivo za sustav videonadzora.
Dyndns mi radi ali su svi portovi zatvoreni neće niti preko DMZ.
verzija b03 je u ruteru.
Ruter je prebačen na 192.168.1.1 adresu i uređaj se ne nalazu u dhcp polju.
Još nešto ruter kaze da je ovo WAN 10.215.88.34 a izvani se dobije skroz druga adresa.
Probao sam i uredaj staviti preko dhcp ali isto nista ne prolazi.
Ovakvih uredaja sam složio desetak komad i nikada do sada problem.
Usluga je ugovorena kao poslovni korisnik ako ti ima ikakve veze.
Video nadzor složim za 1 dan 300met žica i kanalica i onda na poslu od par minuta krene ludnica od 10 dana kojoj se ne vidi kraj.
Nažalost to ne funkcionira uvijek.
Homebox ne dodjeljuje javne ip nego neke svoje lokalne sa svoj internet.
Pozdrav @Kolman
Na što točno misliš pod tom IP adresom?
Homebox kao uređaj ne dodjeljuje vanjske IP adrese za internet. IP adresu dodjeljuje mreža.
Razina korisnika 2
pozdrav
imam problem sa otvaranjem portova,, otvorim ih po uputama ali to nefukcionira,
Razina korisnika 2
jeli na kraju radi port forwarding u vip mreži ili ne?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Postoji već tema, možda pomogne.

Link
Razina korisnika 2
evo molim i ja za pomoč,, pošto mi nerade ni portovi niti Dyndns za video nadzor,, kao i ova WAN ip adresa koja se razlikuje od ove jave IP
Razina korisnika 2
ok hvala,, ako tko bude htio pomoč,, hitno mi je :)
https://forum.vipnet.hr/homebox-37/zte-283-dyndns-i-portovi-229/index1.html#post6104
Razina korisnika 1
Izgleda da gomili ljudi ne radi port forward na homeboxu, pitanje je treba li čekati da nam istekne ugovor kako bi potražili rješenje ili će vipovci ipak mrdnuti guzu. 🙂
@joka
molim te provjeri pa javi koju vanjsku IP adresu dobivaš kada si spojen na internet.
Razina korisnika 2
ovo je adresa u ruteru
https://ibb.co/ibcLXb

a ovo je vanjska
Your IP Address Is:
31.45.225.195
@joka
sada bi trebalo biti OK. Molim te restartaj Homebox kako bi se ponovo spojio sa novom IP adresom.
Razina korisnika 2
@vip marko hvala!1
Najjednostavnije je sljedeće rješenje s obzirom da portforward u zadnje vrijeme se zabranjuje iz sigurnosnih razloga .
Recimo crypto virus jako često ide preko tog na primjer otvoriš port 3389 onda staviš po mogućnosti lozinku 123456 ili takvo što , što je idealno za programe koji se bave brutforce kodiranjem.
Tvrtke poput vipa , optime , metroneta , trebaju zahtjev i vašu suglasnost oko tog jer u tom slučaju odriče svoje odgovornosti a prebacuju na vas. Može se dobiti ali je duzi put za riješavanjem i ima malo papirologije.


Jednostavni put je
Mikrotik
http://www.mikrotik-hrvatska.com/routerboard-hex-poe-rb960pgs-p-841.html Nabavi ga tu .'

Otvoriš sam sebi port možeš vpn ili remote uslugu .
Razina korisnika 1
Korisnik, ja sam 6 godina bio na optimi i uredno mi je radio port forward, paralelno na jednome drugome broju bio na t-com isto tako sve radilo kako treba bez ikakvih izmišljenih potpisivanja suglasnosti za otvaranje porta.
Nije li to dio standardne usluge? Treba li nas možda ograničiti da samo možemo na netu čitati ovaj forum ili pak možemo po svom izboru, sukladno zakonu.
Nigdje kod potpisivanja ugovora nisam pročitao da će usluga u bilo kojemu pogledu biti ograničena.
I mislim da to nije razlog što gomili ljudi ne radi port forward, već je taj homebox očito poluproizvod uz izuzetlo lošu tehničku podršku.
Drago mi je da smo riješili ovo.
Samo da ostatak ekipe vidi u čemu je bio problem.
Iz ovoga je vidljivo koliko je teško rješavati nekakve probleme putem foruma.
Potrebno je napraviti provjere ovisno o 'nekim' parametrima koje se ne mogu vidjeti iz posta onoga tko ima problem.
Ovdje je konkretno bio problem u tome što je Homebox pri spajanju dobivao privatnu IP adresu.

Bitno je da svatko prijavi tehničku poteškoću Službi za korisnike i tada se lakše odrade neke stvari.

Isto tako, zamolio bih da se pripazi pri otvaranju novih tema. Sada imamo već nekoliko tema sa gotovo istim naslovom, a to nikako ne pomaže novim članovima niti je svrha ovog foruma da svatko napiše svoj problem u zasebnoj temi.
Razina korisnika 2
dobro je da ima ljudi koji žele pomoč na forumu i najbitnije da razumiju problem kao što je @vip marko shvatio u čemu je BED 🙂
Razina korisnika 2
Najjednostavnije je sljedeće rješenje s obzirom da portforward u zadnje vrijeme se zabranjuje iz sigurnosnih razloga .
Recimo crypto virus jako često ide preko tog na primjer otvoriš port 3389 onda staviš po mogućnosti lozinku 123456 ili takvo što , što je idealno za programe koji se bave brutforce kodiranjem.
Tvrtke poput vipa , optime , metroneta , trebaju zahtjev i vašu suglasnost oko tog jer u tom slučaju odriče svoje odgovornosti a prebacuju na vas. Može se dobiti ali je duzi put za riješavanjem i ima malo papirologije.


Jednostavni put je
Mikrotik
http://www.mikrotik-hrvatska.com/routerboard-hex-poe-rb960pgs-p-841.html Nabavi ga tu .'

Otvoriš sam sebi port možeš vpn ili remote uslugu .


što taj se spoji sa vip ruterom,i?
Razina korisnika 1
Dragi Vip_Marko, Tvoja služba za korisnike je nekvalificirana za rješavanje čak i ovakvih problema.
Razuvjeri me, pa mi javi na 020 671 913
Razina korisnika 7
Bedž +3
@fakin - jesi razgovarao sa djelatnik(c)om iz SZK ili baš pratio putanju i razgovarao s tehničarom? Pretpostavljam da si razgovarao sa nekom neupućenom studenticom koja je zaprimila i proslijedila dalje problem...
Razina korisnika 1
Gogsy...,ma, zapravo sam se upustio u gubljenje živaca oko trivijalno nevažnog problema. :)
Razgovarao u više navrata, pisao mailove, zvao na broj koji je cca 4 kn minut, pozivao se na njihove kolege koji su ovdje obznanili rješenje i na kraju ništa. :)
Ponoviti ću opet, ta služba je totalno dezorijentirana i nekvalificirana!
Razina korisnika 7
Bedž +3
@fakin - Poanta je u tome da ako zoveš zbog tehničkih problema, prati putanju do tehničara. Ako zoveš zbog reklamacije računa, zovi u uredovno vrijeme i prati putanju do teta za reklamaciju računa. Ako ostaviš problem u zraku (objašnjavajući vjerojatno nekoj studentici koja se javlja u root-u broja SZK), sve što ona/on može je zapisati i poslati dalje za to određenim službama a to zna potrajati (otprilike kao da se naručiš i čekaš par dana doktora opće prakse čisto da ti ispiše uputnicu za specijalistu kod kojeg se trebaš naručiti za par mjeseci). Ako pišeš mail, očekuj odgovor u prosjeku od 12-15 dana jer u tom zakonskom okviru se trebaju očitovati (nije do VIP-a nego do Zakona).

Da se ne ponavljam, korisnika (i brandova) je sve više i sve teže će biti ispoštovati rokove i zadovoljiti i riješiti sve probleme trenutno pa ako se ne promijeni politika predviđam i dalje pljuvačinu i probleme.
Razina korisnika 1
Gogsy, Ako uz sva objašnjenja problema priložim i screenshot gdje se jasno vidi ip adresa, port i protokol, te da ruter uredno komunicira sa ddns-om.
Te da se iz vana mogu uredno spojiti na sučelje rutera.
Ali da mi neće proslijediti na (u ovom slučaju kameru) na ip 192.168.1.66 port 80.
Veći izbaci grešku: Access Error, Access Denied, Access denied secure acess is required.
Stvarno ne vidim šta bi još trebao objasniti. Da napomenem, u drugom djelu kuće imamo jednoga drugoga operatera i samo tamo na ruteru podesim port i ddns i sve radi.
Na t-comu prije par godina i sve radilo uredno, dva ugovora na optimi do prelaska na homebox također sve radilo kako treba.
Ovdje od 30.9 traje prosljeđivanje porta i ništa. 🙂
Da to si u potpunosti u pravu , međutim sustav funkcionira drugačije radi ranjivosti i osjetljivosti puštenih portova preko kojih možeš nakupit svašta prilikom softwarea koji skeniraju upravo to . Odatle i crypto
Nažalost znam da to frustrira aili jbg

U autsorcingu moja tvrtka surađuje s T-comom već nekih 12 god , što se dogodilo Vip Bnet Metronet Optima funkcioniraju preko zahtjeva . T comu sve jedno i zato je jako jednostavno s njima radit Metronet telefonski pozivi i 3 min to porta

Ostali problem teški svi su iza nata i nemaju IP adrese koje su javne , što one dobijaju zahtjevom da se pusti port forward
Jednostavno novce na legalan način a ti trošak bez da ti kažu da ni jedan homebox koji sam ja montira nema Flet rate nego je max do 30 gb

sada portforward spajanje sa udaljenog uređaja na kameru nekoliko stotina puta mjesecno te promet upload i download , kvaliteta slike i ode 30 gb
Zato dopis

Odgovori